Hoseok'a
İki yıl geçti aradan Hoseok. Senin duygularını katlettiğim günün akşamından, koskocaman iki yıl geçti. O günden beri yüzüme gülümseme ulaşmadı, sarmaşıklarının beni sarmasını bekledim.
Çok aptalım değil mi?
Seni ben bitirdim çiçeğim, seni ben öldürdüm. Ama yemin ederim, hayvan kadar pişmanım. Seni kaybettiğim için, inan ki çok pişmanım.
Hoş, neden inanasın ki artık.
Ama Yoongi'yi bıraktım. Belki de hayattaki en büyük hatamı terkedip gittim, sen de öyle. Ardından gelmeni çok bekledim. Saatlerce, günlerce, haftalarca, aylarca.. Kalan mektubunu okurken, gözyaşlarımı akıttığımda anladım gittiğini.
Beni bu kadar güzel sevdiğini hiçbir zaman tahmin edememiştim sevgilim. Sen ki, bana en güzel gülümselerimi tattıran insan, aynı şekilde en büyük gözyaşlarımı da yaşattın. O bıraktığın dört cümle yaşamamı, aynı zamanda da ölmemi sağlamıştı.
'Şu an bile, kalbimi son zerresine kadar tüketsen bile, hala delicesine seviyorum. Belki de sana yaşatamadıklarımdan ötürü ona gittin sevgilim. Suçlu sen olamazsın Tae, sen hiçbir zaman kötülük yapamazsın. Yapamazsın, değil mi?'
Cevap vermeyi denedim sevgilim, ama bu cümlelere nasıl karşılık verebilirdim ki? Senin masumluğun, güzelliğin ikimizi beslerken, suçluyu nasıl sen görebilirdim?
Ama şimdi cevap veriyorum sevgilim. Şimdi, delicesine atlıyorken bile uçurumdan seni bekliyorum. Belki de gelip sarılman, çiçeklerimi açtıracak yeniden. Yeniden gülümseyeceğim yıllar sonra.
Okuyorsan eğer, bir umut bu mektubu okuyorsan merak ediyorsundur, neden iki yıl sonra yazıyorsun ki bu kelimeleri diye.
Cevap vereyim.
Geceydi, sahile gelmiştim. İkimizin de delicesine sevdiği şarkıyla, elimde çiçekle yıldızlara bakıyordum. Yanıma geldin, sarhoştun. Sen ona benziyorsun diye ağlamaya başladın, sarıldın bana. Uzandın sol tarafımdaki kumlara. O zaman sana baktım Hoseok. Ve Tanrı şahidim olsun, ay ışığının altında öylesine güzeldin ki, kendimden geçmiştim.
O zaman karar aldım işte, sana gelmek için her şeyimi verirdim.
Ama çok geç kaldım değil mi? Sana gelmek için çok geç kaldım değil mi? Ama affettireceğim kendimi, yaptığım çok iğrenç bir şey olsa da düzeldim sevgilim.
Eğer bu mektup eline ulaşırsa ve eğer okursan lütfen karşılık ver çiçeğim, lütfen.
Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon // VHope
RandomHayır Hoseok, güneşte parlamadın hiç. Senin güneşin yoktu; elinde içkiyle, ay ışığında söylerdin şiirlerini.