25. KARE TEKNİĞİ ( SUBLİMİNAL MESAJLAR ) NEDİR ?

627 12 1
                                    

Kısa bir tanım yapmak gerekirse ,bilinçaltınızda sizin isteğiniz dışında ve sizin hayatınıza,alışkanlıklarınıza, fikirlerinize , düşüncelerinize  yön verebilecek ,farklı düşünmenizi  sağlayacak şekilde gizli bir biçimde uygulanan sistemli ve planlı bir uygulamadır. Genelde çizgi filmlerde,müzik kliplerinde,film , reklam haber,belgesel içinde,firma ve ürünlere ait logolarda,simgelerde ,sembollerde  ve yine ürünlerin tanıtım için çekilmiş reklamlarında 25. kare tekniği daha basit anlamda "bilinçaltı telkinlerkullanılmaktadır. İlk dönemlerde görsel anlamda her biri bir kare şeklinde sıralı ve çok  hızlı halde gösterilen filmlerde 25. kareye gizlenen ve flaş şeklinde bir anda ekrandan hızlıca geçen ve sizin o an için görmediğiniz ama beyninizin - bilinçaltınızın algıladığı bir sistem olan 25. kare tekniği zamanla teknolojik imkanların artmasıyla şimdi artık kısa süreli reklamlarda bile görüntü içerisine programlar vasıtasıyla ustaca gizlenmiş telkinler halinde yer almaktadır.
 
# Yani şuan izlediğimiz birçok filmin içersinde bu uygulama yüksek ihtimalle kullanılıyordur.

# Arkadaşlar bu anlatığım şeyi daha iyi anlayabilmemiz için  internetten fotoğraflarına bakın. O zaman anlattığım şeyi daha iyi anlayacaksınızdır.

İLGİNÇ BİLGİLER & GENEL KÜLTÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin