Part 15

88 10 6
                                    

Asal macam berat je tangan aku ni ? Aku nampak Sehun tengah tidur kat atas tangan kanan aku , maybe sebab dia penat jaga aku ke ? Jessica alihkan kepala Sehun daripada tangannya dengan lembut . Luka kat tangan aku pun dah berbalut . Gomawo Sehun . Bukan macam Baekhyun uh , cakap je tunang tapi bukannya nak care pasal aku pun . Jessica mencebik.

"Jessica?" Alamak aku dah bangunkan dia ke ? Bongok lah kau ni Jessica !  "Awak dah bangun ke ?" Jessica menanya balik . "Yup ! Macam mana tangan awak ? okay tak ? Kenapa awak kelar tangan awak ? Bahaya tau tak . Macam mana kalau  awak ma-"Jessica menekup mulut Sehun sebelum mamat menyebut benda-benda yang nonsense . "Tak ada apalah . Nak try macam mana rasanya kelar tangan ni . Hehehehe " "Apa sengih-sengih . Macam kerang busuk dah . Hahahahah !" Sehun gelak sambil pegang perutnya . Geram betul aku dengan Sehun ni lah . Jessica buat death glare kat Sehun . "Asal awak jeling jeling kat saya ? Handsome sangat ke saya ni ?" Sehun menjawab dengan poyonya . "Keluar dari bilik saya sekarang" "Tapi-" "NOW !" Jessica sebenarnya tengah tahan sabar dengan Sehun uh . Sehun pun keluar dengan mulut itiknya itu .

Alaaa Jessica ni kena usik sikit pun tak boleh . Tapi tak pe lah , muka dia comel sangat bila dia tahan marah tadi . Hehehehehe . Sehun tersengih sesorang . Sebenarnya kejadian dah diperhatikan oleh seseorang . Yeah , Baekhyun ! "Sehun !" "Wae Baekkie ? Ada apa apa problem ke dengan Hun ?" Sehun ni macam tahu tahu je apa yang Baekhyun nak tanya kat dia . "Apa yang kau buat dalam bilik Sica tadi ?" "Kau ni tunang dia ke bukan Baek ? Kau ni macam tak pernah nak care dengan Jessica an ? Kau tau tak yang dia tu kelar tangan dia sebab kau . Walaupun dia cakap yang dia kelar tangan sebab dia teringin nak tau rasanya macam mana kelar tangan . Tapi aku tahu yang dia kelar tangan sebab kau . Kenapa kau ni tak pernah nak cuba faham perasaan dia ?" Sehun menembak Baekhyun dengan soalan yang agak deep . "One more thing , Suho minta kita berkumpul dekat Black Forest nanti . Dia cakap nak bincang pasal penceroboh yang kacau kawasan kita " Sehun berlalu dan transform menjadi wolf untuk pergi ke Black Forest . Kang pelik pula nanti kalau nampak manusia masuk dalam hutan terlarang tu .

Apa yang Sehun cakap memang betul . Aku masih tak layak nak jaga Jessica dan lindungi dia . Mianhaeyo Sica . Baik aku pergi Black Forest . Aku akan berbincang dengan Sica lepas benda ni settle . Baekhyun transform jadi wolf dan terus pergi ke Black Forest di belakang asrama .

"Asal rasa macam sejuk je ni ?" Jessica memerhati sekeliling biliknya . "Aku tak tutup tingkap ke tadi ? Sehun kot " Selepas Jessica menutup tingkap , dia merasakan seperti ada someone yang tengah perhatikan dia . ??? melompat turun dari siling bilik Sica . "Hye princess . It's look you have been lost . Let me take you to my place . Btw , my name is Mark Tuan . Call me Mark " Mark merentap tangan Jessica dan menerbangkan Jessica ke dalam Black Forest . Asal mamat ni boleh terbang ? Dia nak bawa aku pergi mana ? Kenapa mulut aku diam je ni ? Macam-macam soalan dalam otak Jessica . 

I'm A Bad Wolf | B.B.H [ OG ]Where stories live. Discover now