O co tu jde?

261 32 8
                                    

Pro koho tato kniha je?

Tahle "kniha" je určena všem, kteří jsou na wattpadu noví a teprve se s ním učí zacházet, ale také těm, kteří už na wattpadu nějaký ten pátek straší, ale třeba si neví rady se svým příběhem. Ani já samozřejmě nevím všechno, ale jsem tu už dlouho a dovoluji si tedy říct, že už toho spoustu znám a vím.

A jakým způsobem budeš Rady a tipy psát?

Budu psát články na témata, která vás podle mě nejvíce zajímají. Budu se snažit, aby byly přesné a stručné, a aby jste je všichni pochopili (ale nedivte se, prosím, pokud budu občas trochu ironická. Nervy mám jen jedny!). Nabízím ještě možnost otázek a odpovědí. Ať už vás zajímá cokoliv, zeptejte se na to do komentářů, buď pod tuto část a nebo, pokud se to týká nějakého článku, pod ten článek. Prosím, nepište mi do zpráv, protože bych v tom pak asi brzo měla zmatek. Já vám na otázku odpovím buď přímo do komentářů (pokud bude odpověď jednoduchá), nebo na to napíšu nový článek.

Jak často budeš vydávat?

Jak mi čas dovolí. Jsem jen obyčejný dýchající smrtelník, který bohužel musí chodit do školy a všichni moc dobře víme, co to znamená: testy, zkoušení, úkoly, testy, testy, testy... takže nebudu mít přímo vyhrazený čas nebo den vydávání. Pokud by má nepřítomnost trvala už opravdu dlouho, nebojte se obrátit na mé drahé kolegyně. Ostatně, nejsem tu sama, že :D

O čem všem budeš psát?

Myslím, že by bylo vhodné, rozdělit si to do jakýchsi... rubrik.

Wattpad a vše kolem něj - zde budu psát především o wattpadě: jak přidat obsazení, jak si najít příběh šitý "na míru", jak více zviditelnit sebe a své příběhy...

Ach, ta gramatika! - tahle rubrika se bude týkat naší přemilé gramatiky, která nás všechny dovede občas pořádně potrápit! Najdete ze nejčastější chyby a také pár základů, jako jak se píšou uvozovky a odstavce a podobně...

Jak psát? - vše o spisovatelských blocích, inspiraci, ději příběhu, tvorbě postav a okolí, popisu a tvorbě anotace

Ellino okénko - tuto rubriku si nechám pro svoje osobní rady a tipy. Najdete zde moje nápady a jak jsem k nim přišla

Ostatní - všechno ostatní, co se nikam jinak nevešlo


Snad vám tato kniha aspoň trochu pomůže! A nezapomeňte: nebojte se zeptat! :)


Elle

Rady a tipyKde žijí příběhy. Začni objevovat