Jak zviditelnit svůj příběh?

926 87 31
                                    


Často mi chodí zprávy s otázkami, jak co nejvíc zviditelnit svůj příběh a svůj profil, když jste na wattpadu noví a nemáte ještě "svoje" čtenáře. A tak jsem se rozhodla, hodit pár tipů do prvního článku naší knihy! Doufám, že vám to aspoň trochu pomůže. Jdeme na to!

Sdílej svůj příběh na sociálních sítích

Začal/a jsi psát příběh? Tak se neboj a sdílej ho! Na facebooku najdeš spoustu skupin, které jsou určeny právě k těmto sdílením. Já sama je často projíždím a občas na nějaký příběh kliknu, když mě zaujme. Je to ten nejlepší způsob, jak o sobě dát vědět. A pokud chcete zůstav v anonymitě, můžete to udělat jako já - založit si wattpadovský FB účet, který bude určený právě a jen pro sdílení příběhů


Požádej o recenzi

Pokud už máš nějaké ty kapitoly napsané, můžeš také požádat o recenze. Tady na wattpadu je nabízí nepřeberné množství lidí (i když jen některé recenze jsou opravdu hodnotné), takže se neboj napsat jim! Několikrát jsem na úžasné příběhy narazila jen díky čtení právě recenzí. Takže si myslím, že tohle je rozhodně dobrý způsob jak se trochu zviditelnit!


Pište dobře

Nejdůležitější bod. Nic vám nepomůže sdílení příběhů ani recenze, pokud bude váš příběh obsahovat chybu na každém kroku, Mary Sue (=dokonalé postavy, které dokonale vypadají a všechno umí, všechno znají) a váš děj bude asi tak zábavný jako hodina matematiky (ne, nemám ráda matematiku :D). Respektuji, když někdo chodí do osmé třídy a má chyby v čárkách - v tom se samozřejmě ještě nemůže tak docela vyznat. Jenže nějakou úroveň by váš příběh rozhodně mít měl, když už chcete publikovat na internetu. Wattpad není určen pro devítileté holčičky. Pokud gramatika není vaše silná stránka, je tu spoustu korektorů (i na našem profilu jich několik najdete, jak čechy, tak slováky) takže je můžete poprosit o pomoc.


Vydávejte často kapitoly

Když budete vydávat často nebo pravidelně, budete mít i lepší umístění ve wattpad žebříčku a díky tomu vás samozřejmě najde více lidí. Není to ovšem pravidlo.


Follow sem, follow tam

Ano, i tohle vám může pomoct. ALE ne, že potom všechna sledování zrušíte, až vám to polovina oplatí! To je totiž dost ošklivé a neférové. Každopádně, mě tahle taktika docela pomohla. Aspoň ze začátku.


Čtěte příběhy, komentujte, hvězdičkujte

Často se koukám na profily mých čtenářů a když mě něčím zaujmou často se naopak já stanu jejich čtenářem :D. Především však navštěvuji profily těch, kteří komentují. A to i u jíných příběhů. Když se mi komentář zdá napsaný "vyspěle", je bez chyb a je u příběhu, který mi sedí co se žánru týče, tak zabloudím na profil komentátora. Objevila jsem takhle jeden ze svých nejoblíbenějších příběhů. Takže obětujte čas a nějak hezky, dlouze okomentujte svůj oblíbený příběh! (vždyť si to ti autoři zaslouží :))


No a to je tak vše, takže se s vámi pro dnešek loučím. Všechny rady jsou velmi objektivní, rozhodně nečekejte, že najednou budete mít tisíce shlédnutí. Všechno záleží na vašem chování, ale především na žánru příběhu, stylu psaní, počtu chyb, ději, postavách a mnoho dalšího. O tom, jak vylepšit tyto složky příběhu si popovídáme někdy jindy! 

Nebojte se komukoliv z našeho týmu napsat o radu, jsme tu pro vás!

ElleMcDee

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 27, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rady a tipyKde žijí příběhy. Začni objevovat