Elif: Kapıdayım. (12:30)
Elif mesajı attıktan sonra yaklaşık 20 dakika kapının önünde bekledi. Aklına anahtarı olup olmadığı gelince kapıyı açmaya çalıştı.
Anahtarlığında olan tüm anahtarları denedi ama olmadı.
Elif: Shawn,neden kapı açılmıyor?(12:53)
Elif: Nereye gittiniz? (12:54)
Elif: Pekala ben de siz gelene kadar bir yerde kıvrılıp yatarım. (12:54)
Elif dolu gözleri ile mesaj attıktan sonra telefonunu cebine koydu. Montunu yastık gibi kullanıp yere yattığında,yerin hafif soğuk oluşu onu gülümsetmişti.
🌹
"Sen kapıyı aç ben Elif'i alayım,ortalığı toplayıp eve gelirsin."
Eren göz ucu ile Shawn'a baktıktan sonra Elif'i kucağına aldı. O sırada Shawn kapıyı açmıştı.
Eren içeri girip Elif'i yatağa yatırırken Shawn da içeri girdi.
Shawn odaya Elif'in kıyafetlerini koymak için odaya girdiğinde Eren ona bakıp 'Uyandırma da uyusun rahat rahat.'dedi.
Eren onları odada yanlız bırakır bırakmaz Shawn iki kişilik yatağın boş olan tarafına oturdu.
"Ben sadece şu sıralar hırsızlar çoğalmaya başladı diye kiliti değiştirmek istemiştim. "
Eren'in aynı yatakta yatmalarına bir şey dememesinin gönül rahatlığıyla Elif'in yanına yattı Shawn.
🌹
Elif
"Akşam oldu hala siz yatıyorsunuz."
Abimin kulağımın dibinde seslenmesi üzerine gözümü açıp baktım ona.
"Sekiz saatir uyuyordunuz,sıkıldım uyandırayım,dedim. Shawn'ı uyandırmayalım çünkü dün heyecandan uyuyamadı. "
"Ciddi misin?"diye sordum şaşkınlıkla.
Güldükten sonra "Yok ya bir film izledik,orda kız öldü diye ağladı da ağladı."dedi.
Burukça Shawn'a baktıktan sonra yataktan kalktım.
"Ablamla konuşuyor musun?"
"Ben küsüm onunla."
Shawn'ı uyandırmamak için odadan çıkıp salona geçtiğimizde koltuğa otururken konuştum.
"Neden küstünüğünü hatırlamıyorum."
"İki aylık sevgilisi ile başka ülkeye kaçınca küsmüştüm. "
"Şu an nişanlılar ve çok mutlular hatırlatayım."
"Maalesef bir ben mutlu olamadım zaten."deyip hızla kalkıp bir odaya girdikten sonra kapıyı kapatıp tekrar geldi.
"Ne oldu?"
"Shawn giyiniyormuş. Ama ne güzel havalı bir giriş yapacaktım da yanlış odaya girmişim."
🌹