Μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο μας εγώ και η Michelle αφήσαμε της σακούλες με τα ψώνια στην γωνία και καθήσαμε στα κρεβάτια μας αναστενάζοντας.
"Πολλές ώρες περπάτημα, αλλά άξιζε φιλενάδα." Είπε η Michelle βγάζοντας τα πέδιλα της.
"Συμφωνώ απόλυτα."
"Πάω πρώτη για ένα μπανάκι, εσυ ξεκουράσου γιατί το βράδυ έχουμε έξοδο." Μου ανέφερε η κολλητη μου πηγαίνοντας προς το μπάνιο. Εγώ απλός έγνεψα ξαπλωνοντας στο κρεβάτι ώστε να πάρω έναν μικρό υπνάκο. Κάθε Παρασκευή και Σάββατο γίνονται πάρτυ στο σπίτι αδελφότητας τα οποία κρατάνε μέχρι το πρωί. Τις περισσότερες φορές τους μίσους τους έβλεπες στα πατώματα να κοιμούνται. Ευτυχώς η εστία στην οποία μένω εγώ και η Michelle δεν είναι πολύ μακριά από εκεί. Σε ένα δεκάλεπτο με το λεωφορείο είμαστε εκεί. Με τα πόδια διαρκεί λίγο παραπάνω.
Κατά της δεκα και μισή η Michelle με ξύπνησε λέγοντας μου να πάω να κάνω και εγώ ένα ντουζ. Νυσταγμενη ακόμα σηκώθηκα πηγαίνοντας προς το μπάνιο.
"Demi ξέχασα να σου πω. Θα είναι και ο Luke εκεί. Θα σου τον γνωρίσω επιτέλους." Είπε με ενθουσιασμό. Με τον Luke γνωρίστηκαν στο προηγούμενο πάρτυ το οποίο είχε πάει, χωρίς εμένα. Ήμουν άρρωστη όποτε δεν μπορούσα να πάω. Λέει πως τον ερωτεύτηκε με την πρώτη μάτια. Από την στιγμή που τον γνώρισε βγαίνουν κάθε μέρα όπως επίσης μιλάνε και όλοι μέρα στο τηλέφωνο.
"Χαίρομαι." Είπα και εγώ ρίχνοντας της ένα χαμόγελο. Ενθουσιασμένη άρχισε να βάφετε.
Μια ώρα αργότερα ήμασταν και οι δυο έτοιμες. Λίγο πριν τις δώδεκα είχαμε φτάσει ψάχνοντας τον Luke. Ξαφνικά τον εντόπισε και αρχίσαμε να βαδίζουμε προς το μέρος του.
"Luke να σου γνωρίσω την φίλη μου Demi." Με σύστησε στο όμορφο αγόρι μπροστά μου.
"Χάρηκα." Είπε δίνοντας μου το χέρι του. Ανταπέδωσα στην χειραψία.
"Εμείς θα πάμε να πιούμε ένα ποτό. Θα σε δούμε αργότερα." Του είπε και με τράβηξε προς το μέρος της. Καθήσαμε στο μπαρ της κουζίνας που συνδέονταν με το σαλόνι. Δεν είχαμε πιει καν το μισό μας ποτό και με σκούντηξε ώστε να την κοιτάξω.
"Πως σου φάνηκε;" ρώτησε ανυπόμονη να ακούσει την γνώμη μου.
"Καλός φαίνεται."
"Έλα πάμε να χορέψουμε." Είπε αλλάζοντας θέμα, αλλά τραβήχτηκα πίσω όταν πήγε να με σηκώσει.
"Πάνε εσυ και θα ερθω σε λιγο." Της είπα και αυτή σηκώθηκε.
"Αν είναι πάω εγώ και όταν είσαι έτοιμη απλά έλα." Της έγνεψα και την είδα να απομακρύνετε.
Όσο καθόμουν και παρατηρούσα τον κόσμο που χόρευε στον ρυθμό της μουσικής, ένιωσα δυο μάτια να με καρφώνουν. Γυρνώντας προς εκείνο το μέρος παρατήρησα ένα αγόρι, το οποίο φορούσε μαύρα ρούχα, να πίνει το ποτό του και να με παρατηρεί.
Γύρισα το βλέμμα μου προς το ποτό μου. Ήπια και την τελευταία γουλιά. Με το βλέμμα μου προσπαθούσα να βρω που ήταν η Michelle. Την είδα να είναι σε μια γωνία μαζί με τον Luke και να φιλιούνται. Άρχισα να γελάω συνειδητοποιώντας πως θα αργουσαμε να φύγουμε από εδώ. Ξαφνικά ένιωσα κάποιον να με ακουμπάει από πίσω. Γύρισα με την καρέκλα μου προς εκείνο το μέρος. Μπροστά μου βρισκόταν το αγόρι από πριν. Μόλις είχε παραγγείλει ένα ποτό. Μετά γύρισε το βλέμμα του σε μένα.
"Γεια." Είπε χαμογελώντας μου. Δεν μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου από τα μάτια του. Τόσο όμορφα πράσινα μάτια είναι σπανία να συναντήσεις.
"Γεια." Είπα τελικά παίρνοντας το βλέμμα μου από τα μάτια του.
"Harry." Μου συστήθηκε δίνοντας μου το χέρι.
"Demi." Απάντησα και εγώ. Πήγε να συνεχίζει την συζήτηση, αλλά ένα αγόρι που από ότι κατάλαβα είναι φίλος του τον φώναξε.
"Λοιπόν Demi. Χάρηκα για την γνωριμία, αλλά πρέπει να φύγω. Με φωνάζουν." Του έγνεψα λέγοντας του πως δεν πειράζει.
"Θα τα ξαναπούμε." Μου είπε και έφυγε. Όσο προχωρούσε τον παρατηρούσα. Τις καστανές του μπούκλες της είχε προς τα πίσω ώστε να φαίνεται το πρόσωπο του.
Ξαφνικά νιώθω πως πρέπει να πάω τουαλέτα και σηκώθηκα ψάχνοντας να βρω που είναι οι τουαλέτες. Τελικά το σπίτι αδελφότητας είναι πολύ μεγαλύτερο από όσο το φανταζόμουν. Ανεβαίνοντας στον πρώτο όροφο μπροστά μου βρήκα ένα ζευγάρι να φιλιέται.
"Καλά δεν μπορούν να παν σε κάποιο δωμάτιο;" Ρώτησα τον εαυτό μου από μέσα μου. Ξαφνικά σταμάτησαν ότι έκαναν και γύρισαν προς το μέρος μου.
"Ψάχνεις κάτι;" Με ρώτησε το αγόρι μπροστά μου που πραγματικά ήταν πανέμορφος.
"Εμμ.. η τουαλέτες ξέρεις που είναι;" ρώτησα ντροπιασμενη.
"Ευθεία τριτη πόρτα αριστερά." Του έγνεψα ως ευχαριστώ και απλώς συνέχισα τον προορισμό μου.
Λίγα λεπτά αργότερα τελείωσα και κατέβηκα πάλι κάτω ώστε να βρω την Michelle. Όσο ήμουν μέσα στο πλήθος και την έψαχνα ένιωσα κάποιος να με τραβάει προς τα πίσω.
"Ρε Demi που ήσουν; Σε έψαχνα." Άκουσα την Michelle να μου λέει.
"Εγώ που ήμουν ή εσυ; Ο Luke που είναι;" Ρώτησα απορημένη. Αμέσως μου έδειξε προς μια κατεύθυνση όπου ήταν ο Luke και το παιδί το οποίο είδα πριν λίγο να φιλιέται στον διάδρομο.
"Ποιος είναι αυτός δίπλα του;" ρώτησα με περιέργεια.
"Ο Tobias, ο κολλητός του."[...]Την επόμενη μέρα σηκώθηκα με πονοκέφαλο. Δεν μπορούσα να συνέλθω.
"Καλά τι είχαν μέσα αυτά τα ποτά;" ρώτησα την Michelle. Αυτή απλά μου κούνησε τους ώμους της αδιάφορα.
"Πως σου φάνηκε ο Luke;" άμεσος ένα χαμόγελο είδα να φωτίζεται στο πρόσωπο της αναφέροντας το όνομα του.
"Καλός φαίνεται. Εύχομαι να μην σε πληγώσει." Ήταν η απάντηση μου απέναντι της. Μου χαμογέλασε και άνοιξε την μικρή, μισοχαλασμένη τηλεόραση που είχαμε.
Η μέρα μας πέρασε πολύ χαλαρά, βλέποντας τηλεόραση και τρώγοντας φαγητό που είχαμε πάει να πάρουμε από έξω.
Την Δευτέρα το πρωί σηκώθηκα για να πάω στα μαθήματα μου. Η Michelle μου είπε πως θα πήγαινε να βρει τον Luke όποτε δεν θα ερχόταν καθόλου στα σημερινά μαθήματα. Αναστενάζοντας βγήκα από το δωμάτιο μας πηγαίνοντας προς την τάξη μου. Όταν δεν ερχόταν στα μαθήματα βαριόμουν απίστευτα. Είχαμε ακόμα δυο μήνες μέχρι να τελειώσουμε το τρίτο έτος όποτε εγώ πήγαινα στα μαθήματα ώστε να μην δυσκολευτώ στις τελικές εξετάσεις.
Τελειώνοντας από τα μαθήματα αποφάσισα να πάω να κάνω ένα ντουζακι και να κοιμηθώ για καμία ώρα. Το απόγευμα θα ξεκινήσω επιτέλους τα μαθήματα ζωγραφικής. Είμαι πολύ καλή στην ζωγραφική, αλλά θα ήθελα να γίνω ακόμα καλύτερη.[...]
Μπαίνοντας μέσα στο κτίριο ένιωσα ενθουσιασμό.
"Γεια σου εσύ είσαι η Demi;" Με χαιρέτησε η δασκάλα.
"Ναι εγώ." Απάντησα με χαμόγελο.
"Έλα μαζί μου να σε συστήσω στους συμμαθητές σου." Ακολουθώντας την μπήκα μέσα. Ξαφνιάστηκα όταν μπροστά μου είδα τον Harry από το πάρτι. Ποιός το περίμενε πως θα τον ενδιέφερε η ζωγραφική;
"Ωπ και εσύ εδώ;" Ρώτησα ενώ κάθησα δίπλα του, μιας που ήταν η μόνη κενή θέση.
"Σου είπα πως θα τα ξαναπούμε." Και μου έκλεισε το μάτι.------------------------------------------------------
Τα φορέματα των κοριτσιώνΓεια σας για άλλη μια φορά. Μια καινούργια ιστορία. Αυτήν την φορά είναι fan fiction με τον Harry Styles. Είπαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Αν σας αρέσει μέχρι στιγμής αφήστε μας τα σχολεία σας από κάτω. Τα φιλία μας ~Ρ,Α 🌹
VOUS LISEZ
Stockholm Syndrome (Harry Styles fan fiction)
Roman d'amourΒρίσκομαι σε δίλημμα. Και οι δύο βρίσκονται μπροστά μου. "Demi δεν μπορώ να το κάνω άλλο αυτό." "Πρέπει να διαλέξεις." "Η Εγώ ή αυτός." Τους ακούω να λέμε ταυτόχρονα ενώ κοιτούσα και τους δυο. Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά. Πλέον δεν αποφασίζει...