Aylin!
Arkamı döndüm. Bu o Kıvsnç olamazdı. Çok tatlı bakıyordu. Ama beni ağına çekemeyecek bir insan bir günde bu kadar değişemez!
Kıvanç!
Aylini de kendime aşık edersem imkansızı başarmış olacağım :D Bu kadarda yakışıklı olduğumu bilmiyordum ya :D
3.Tekil Şahıs!
Aylin Tilki ye yaklaştı. Tam tokat atacakken Kıvanç onu öpmeye başladı. ( tokat atmakta moda oldu :D) Aylin tam geri çekilecekken Kıvanç onu tuttu. Ve aylinde karşılık vermeye başladı.
Aylin! diye bağırdı Savaş sinirli olan ses tonuyla.
Savaş! diyerek geri çekildi Kıvanç.
Savaş bak gördüğün gibi değil... diyordu ki Savaş Aylinin sözünü kesti.
Abi Aylin mutluluklar çok sevindim. diyerek Abisine sarıldı Savaş.
Flashback
Savaş Aylini merak eder. Ailesine sorar dağ evinde derler. Oraya gitmek için çıkarken bir kızla çarpışır. Kıza ilk görüşte aşık olur. Tanışırlar. "Kız Duru."
Flashback Son
Savaş biz abinle sevgili felan değiliz! Ben ondan nefret ediyorum! (En büyük aşklar nefretle başlar ayleeen :D ) dedi Aylin.
Ay ben sana bayılıyorum. dedi Kıvanç.
Yani az önce söylediklerine bakarsak..
Savaş sen şu abiciğini de al, evinize gidin bence. Yada beyfendi istediği yere gidebilir. Ama evimin yakınlarında durmasın lütfen. dedi Aylin.
Bende babamın evinin yakınlarında dururum. Sorun mu güzelim! diye sırıttı Kıvanç.( Kıvanç ne ya Tilkim o benim
Senden kurtuluş yok, ben sevgilimin yanına gidiyorum. Görüşürüz Savaş. dedi Aylin.
Ne sevgilisi Aylin! dedi Kıvanç bağırarak.
Sevgilim olamaz mı? dedi Aylin.
Sevgilin olsa beni evine çağırmazdın herhalde. dedi Kıvanç
Senin gibi oynatıcı değilim, seni evime dersini vermeye çağırmıştım. dedi Aylin.
Dersimi almam için bir iki ay benimle takılman gerek. Diğer kızlardan daha güzelsin. dedi Kıvanç.
Pis, Hayvan. ÖKÜZ! dedi Aylin sinirle.
Aa Aylincik hiç yardımcı olmuyorsun bana, dedi Kıvanç sırıtarak.
Abi! dedi Savaş.
Abi demene gerek yok! Zekaca senin çok altında. dedi Aylin.
Çok komikti tatlım. :D dedi Kıvanç.
Bence, hiçte komik değildi.Gerçekti. dedi Aylin.
Tamam. diyerek Aylini öpmeye başladı Kıvanç.
Aylinde önce çeklmek istedi ama karşılık verdi.
Ne oldu hanımefendi niye karşılık verdiniz? dedi Kıvanç sırıtarak.
Öküzsün işte! Kızların duygularıyla oynuyorsun. Bugün ben yarın o,bu şu... derken koşarak arabasına yaklaştı Aylin.
Abi, o kız şuana kadar hiç bir erkek için ağlamadı! dedi Savaş.
Benim için neden ağlasın ki çok anlamsız. dedi Kıvanç.
Gerçekten AŞK a bu kadar uzak mısın abi? dedi Savaş.
AŞK aptallar sürüsü bence. Çok saçma. dedi Kıvanç.
O zaman Aylinde sana AŞIK olarak aptallar sürüsüne girdi! dedi Savaş.
Aylin, görmüyor musun kızı ya bana habire laf sokuyor... diyorken Savaş Kıvançın sözünü kesti.
Kıskançlık, her gece başka kızlasın ve Allah bilir bunu kıza söylemişsindir. Abi o kız kimseye aşık olmadı, kimseyi sevmedi. dedi Savaş.
Ama ben AŞIK değilim. dedi Kıvanç ellerini ceplerine sokarak yürümeye başladı.
Umarım birgün aşık olursun ve Aylinin çektiklerini çekersin. dedi Savaş.