hoofdstuk 7 bedienen deel 1

41 1 0
                                    

Mika P.O.V. 7

Wat, is er gebeurd. Even kijken, ik lag op een bed en toen. Ik bedachten mijn wat er was gebeurd.

Ik sprong uit bed en vloog naar de uitgang. Op dat moment kwam lord ferid binnen stormen met nieuws.

Ach mika je bent eindelijk weer wakker het is bijna tijd om je gast te ontvangen. Ik heb het gehoord dat het een hele beroemde gast is, dus je hebt heel veel geluk. Ik keek geschrokken naar lord ferid en had echt angst. Lord ferid kwam steeds dichter bij mijn zitten en fluisteren in mijn oor" mika als je heel brave bent en goed luistert kan ik je broertje laten zien, is dat goed"  Ik keek naar lord ferid , echt waar is dat echt waar. Ja lieve mika, het is echt waar. Maar als jij niet brave bent krijg je een zware straf en het zal je niet bevallen.

Nee geen zware straf, ik zal gehoorzaam zijn. Ik zal luisteren, maar geen zware straf.

Ik werd naar een kamer geleid waar ik mijn zelf moest wassen en moest aankleden. Ik kreeg een nachtjapon aan die helemaal doorzichtig was. Ik voelde mijn super bloot Door die kleding.

De deur ging open en er kwam een zware dikke man naar binnen. Het is tijd om te gaan. Ik moest gehoorzaam zijn en ging mee zonder iets te zeggen.
Opeens stonden we voor een deur. Hier zei de man. De man gaf mijn een glas water. Zelf wist ik dat er iets in zat en het zal wel een drugs zijn. Ik moest het op drinken, ik drinken het heel langzaam op. De man glimlachten heel gemeen naar mijn en liet me naar binnen gaan. Mijn lichaam werdt warmer en ik kreeg het benauwd hier is ie.

Ik keek Rond en toen zag ik hem.

Liefde Is Niet Altijd Wat Het Moet ZijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu