Daar zat ie dan de gore vieze dikzak. Hij keek me aan met die vieze ogen, toen kreeg ik een duwtje in mijn rug waardoor ik neer viel. De dikzak pakte me bij me arm en likte gelijk mij nek. Hmmmm, je bent gevoelig hier.
Hij was super sterk dus kon niet makkelijk los komen van hem. Hij pakte wat touw en binden mijn benen en handen vast.
Nee, maak me los ! Hij bedekte mijn mond. ik kreeg iets onder mij neus dat ik iets moest inademen en was weer het zelfde spul als volgende keer drugs.
Mijn lichaam werd warmer en warmer ik begon te zweten en te heigen. Het touw snijden in mijn pols en in me benen.
Ooo wat ga ik een lol met jouw beleven. Hij pakte een kleine viberator en drukte hem op mijn tepel.
Aaa, nee niet meer alsjeblieft.
De andere tepel likte hij en kusten hem.. aaa Nnn.
Hoe meer ik geluiden maakte hij opgewonden werd.Na een tijdje moest ik plassen. Meester zei ik erg vermoeid ik moet plassen. Ik moest meeste zeggen anders werd ik geslagen. Doe het hier. Wat nee, dat kan ik niet doen.
Hij pakte een grote dildo uit de tas. Okey dan laat ik je plassen hij schoof de grote dildo in mij. Aaaaaaaa. De hele lakens ware geel.
Na een tijdje ging de deur open. Meneer u tijd is op. Nu al ik heb het nog niet eens gedaan, ach misschien volgende keer. Wat is je naam jongen. Ik keek hem vies aan. Hij heet mika.
Okey mika zie je volgende keer maar weer. Hij pakte ze spullen en ging weg.
JE LEEST
Liefde Is Niet Altijd Wat Het Moet Zijn
RandomDit verhaal begint allemaal als er twee mannen uit de auto komen. Yuu komt bij de politie terecht en mika komt bij de prostitutie terecht. Zullen ze elkaar nog herkennen. We zullen het zien