Hair

62 11 2
                                    

Little mix - Hair

"Ten dement!"
Stojím v kuchyni a hážu talíře o zem.
"Ne ne ne ne. Nebudeme se kvůli němu rozčilovat."
Zhluboka dýchám a snažím se rozdýchat jeho zprávu. Prý že se mi omlouvá. To už je ale pozdě. Pokud se mu líbí kozaté blondýny, měl si s nima začít dříve. Místo toho mi dva roky maže med kolem pusy a pak ho najdu v parku jak se tam s ní ocucává. To jako fakt není dostačující omluva!

Praštím s posledním talířem a namířím si to do koupelny. Odlíčím se, vyvlíknu se jako had z kůže do naha a ponořím tělo do teplé koupele.

**********

Stojím u okna v županu a obvolávám svoje zlatíčka.
"Výborně, tak za půl hoďky u mě."
Típnu hovor a poupravím si turban, který mi už téměř spadl z hlavy.
"Čas uklidit ten svinčík."
Převléknu se do domácího, ze špajzu vytáhnu smeták a štráduju si to do kuchyně. Až tam si uvědomím škody mnou napáchané.
"Možná jsem to trochu přehnala. No, tak se na to vrhnu."
Smetu porcelánové úlomky na hromadu a následně na lopatku. Její obsah končí v koši.
"A teď už jenom počkat na holky."

**********

Zazvoní zvonek u dveří a já málem spadnu ze židle. Proč jsem jenom tak lekavá. Otevřu dveře a spatřím v nich stát moje tři ustaraná zlatíčka.
"Už na něj nemysli."
Carmen mi skočí kolem krku a hned jí napodobí i Claire s Penny.

"Ani nevíte jak ráda vás vidím."
Spolecně jsme rozvalené u mě v ložnici a pojídáme pizzu.
"Pořád na něj musím myslet. Proč mi to jen udělal?! Jak mám zapomenou?"
Holky se zatvářily lítostivě a sklopily hlavu. Teda kromě Penny. Ta vyskočí ze země, mrskne pizzu zpět do boxu a vytáhne mě na nohy. Vždy byla trochu praštěná.

Posadí mě na stoličku a začne mě zkoumat. Holky se po chvíli přidají. Koukám na ně pobaveně ale zároveň i vystrašeně. Nevím, co si myslet.
"Chtělo by to změnu účesu!"
Penny se zatváří jako vědec kterému se právě povedl pokus a už letí do koupelny.
Ani si nestačím uvědomit co se sakra děje a Penny už stojí ve dveřích, v ruce svírá nůžky a tváří se jako psychouš.
"Ani na to nemysli!"
Vyskočím a zatáhnu Carmen a Claire přede mě.
"Ale no ták!"
Penny nasadí výraz zvaný kakabus a založí ruce na hrudi.
"Jenom konečky."
Prvně se vzpírám ale holky jsou nelítostné. Nakonec svolím jen konečky.
"Dobře, to beru. Ale zavaž si očka."
"Ne, ne, ne a ještě jednou ne! Nechci vypadat jako pštros!"
Carmen vyprskne smíchy a já jí sjedu pohledem. Sice toho nechá ale kření se dál. Nechci na to přistoupit. No ale pak uvidím Penny a raději souhlasím. Nechci se rozhádat kvůli kravině. Přece jen, Penny je kadeřnice. Není se čeho bát.

**********

"Hotovo!"
Nervózně si sundám šátek z očí a samu sebe málem nepoznám. Moje dříve havraní vlasy jsou protkané světlejšími pramínky a délka se radikalně změnila. Nyní jsou jen po lopatky.

Zadívám se do zrcadla pozorněji a dokonce se sama sobě zalíbím.
"WOW, Penny! Povedlo se ti to!"
Hodí po mě lišácký úsměm a skočí na postel. Prostě je ťáplá.
"Hlavně že to splnilo účel. Ani jsi na něj nepomyslela. Nemám pravdu?"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 09, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Headphones [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat