Imi pun mainile pe bratele ei si o strang usor.
"Esti ce ,femeie?" ma exaspereaza raspunsurile lungi si evazive.
"Sunt o zana, dar asta trebuie sa ramana ascuns. Daca se afla o sa fiu hrana vampirilor, s-asa este destul de primejdios caci imi pot mirosi sangele, sau sa ii vada culoarea trandafirie." spune cu teama in ochi si vocea abia audibila.
"Nu-ti face griji, daca e ceva la ce ma pricep acel ceva este sa tin secrete." ii mangai obrazul fin.
"Multumesc, acum hai acasa." si ma trage dupa ea.
Cat mergem nu spune nimic, ne inconjoara o liniste pasnica; se mai aud cateva crengi ce rup sub picior ,niste animale si frunzele valsabd in vant.
O zana, bruneta frumoasa cu ochii de ciocolata si par lung,ondulat ce ii cade pana la mijloc. Chiar arata magic.
Dupa un sfert de ora de mers am ajuns la o casuta mica de un galben pal ce completeaza verdele copacilor. Casa este in mijlocul unui luminis si se bucura de atentia razelor lunii, si presupun ca si al soarelui pe timp de zi. Vazandu-ma intrat in casuta ma invaluie un miros dulceag; ma apropii mult de ea si incerc sa o sarut dar imi pune aratatorul pe buze si imi sopteste.
"Daca vrei sa ma ai trebuie sa jucam un joc si sa castigi." apoi musca foarte usor de lobul urechii.
"Care-s regulile?" Spun frapat de propunerea ei, deci ii place joaca, interesant.
"Gaseste-ma!"nici nu termina bine propozitia ca o rupe la fuga pierzandu-se in intunericul camerei.
O tot caut prin casa , nu de mult, dar cu fiecare minut ce trece o vreau mai mult, e ceva stupid si ridicol care ma face sa innebunesc. Urc scarile si intru in prima camera care cred ca e dormitorul ei, cand ma uit atent spre geam parca vad o sclipire firava , prima data am crezut ca sunt razele lunii dar dupa mi-am dat seama ca luna nu era in dreptul geamului. Ba taticule, e zana, cine stie ce poate sa faca, asa ca ma aproprii de ea si incerc sa o ating usor.
Nici nu pun mana bine pe ea ca devine foarte puternica lumina si cand se stinge Santana sta in fata mea chicotind.
"Am castigat, acum as dori premiul promis."o lipesc de mine si buzele noastre se unesc. Este un sarut flamand, fierbinte si salbatic, dar totodata satisfacator si dulce.
**
Eram in camera mea , era ora mea de culcare, ma ascundeam de intuneric sub plapuma cu ochii stransi si cu ursuletul meu de plus un brate. Se aud zgomote neobisnuite de jos, apoi bubuituri si sunetul unor oamenii care alerga si tipete. Dupa ce s-au mai linistit putin m-am ridicat sfios din pat si ies din camera mea sa vad ce se intampla, cobor scarile usor pentru ca mie frica ca cel mai mic sunet sa nu ma de-a de gol. Imi tineam respiratia si tremuram tot, m-am oprit acolo unde incepea lumina pe scari, eram protejat de intuneric, am vazut niste creaturi oribile si unul cel mai cel si parintii mei. Tata era puternic si mama incerca sa reziste, nu pot sa fac nimic, intr-o secunda , nici nu am apucat sa clipesc... NUUUUUUUU....imi apas mana pe gura pentru ca nu vreau sa ma auda plangand si lacrimile imi curg siroaie pe obraji.
**
Tresar transpirat, bataile inimii au intrecut masura si respir de parca am fost alergat de un ghepard toata savana africana. A fost doar un cosmar Styles , ce dracu, un cosmar care este defapt o memorie ce ma bantuie. Ma uit la ceas si era 6, mai bine ma duc sa fac un dus, nu cred ca o sa fie greu sa gasesc baia avand in vedere marimea casei.
Ma duc spre baie si in drum spre aceasta am vazut ceva in bucatarie. Ma ducea incet spre aceea umbra ca sa nu fiu auzit. Cine dracu stie ce mama lu' Satana e acolo. Cu cat ma apropiam mai mult am vazut un pricajit de baiat care , cred , ca o cauta pe ma-sa care se futea cu tac-su in cur , in dulap.
-Tu cine dracu esti? l-am intrebat eu
Am aprins lumina sa il vad .... si cine credeti ca era?
--------------------------------
Hei . Acesta a fost capitolul. Cam tot capitolul este scris de Anduka si un pic si de mine. Stiu ca este cam scurt , dar nu am mai avut niciuna timp sa scriem. Pentru cei care citesc si celalalte povesti , promit ca o sa aveti o surpriza . Va pup
CITEȘTI
Prada (Harry Styles şi Cara Delevingne)
Novela JuvenilIn spatele cadavrului din lac sau al fantomei cu lanturi la picioare, Al doamnei ce danseaza sau al barbatului ce-a pierdut socoteala la pahare, Sub privirea ostenita, o criza de migrena sau oftat Ascuns bine ochiului, sta negresit un pacat...