Kiedy wrócisz pijana do domu ...,
JaeBum
Wróciłaś do domu z imprezy u swojej przyjaciółki. Wypiłaś trochę więcej niż planowałaś. Wchodząc do salonu zastałaś tam JaeBuma siedzącego na kanapie. Byłaś pijana wiec źle określiłaś odległość do mebla i twój mały palec miał randkę z nogą sofy. Chłopak miał ci prawić morały o późnym powrocie do domu, ale widząc zaistniałą sytuacje zasłonił sobie usta ręką żeby nie wybuchnąć śmiechem, a złość z niego wyparowała.Youngjae
Grałaś z przyjaciółkami w butelkę. Oczywiście w ruch poszedł alkohol. Wypiłaś najwiecej. Niestety masz słaba głowę wiec gdy twoje przyjaciółki poszły do domów, ty zaczęłaś odwalać jakieś dziwne tańce do muzyki zespołu twojego chłopaka. W pewnym momencie wyżej wymieniony wszedł do pokoju najwidoczniej już po skończonym treningu. Odwrociłaś się do niego i tańczyłaś dalej. On stał jak wryty i nie wiedział co ma robić.(Ty to BamBam. Znaczy mam nadzieje ze to oni bo jakość tego gifa skutecznie mi utrudnia rozpoznanie osób)
Mark
Byłaś w klubie na urodzinach swojego brata. Planowałaś nie pić za dużo, ale niestety jak to już bywa, wypiłaś kilka ... naście więcej drinków niż przewidywałaś. Wróciłaś do domu taksówką. Ledwo do niego doszłaś. Po przekroczeniu progu drzwi wejściowych, Mark rzucił się na ciebie. Widząc cię w stanie nie trzeźwości, wziął cie ma ręce i zaniósł do sypialni kładąc na łóżku. Stojąc w progu drzwi wysłał ci całusa i poszedł szykować tabletki na ból głowy.
Jinyoung
Zawsze gdy się upiłaś, zaczynałaś gadać jakieś dziwne rzeczy. Dzisiejszy dzień nie był wyjątkiem. Po przyjściu z klubu zastałaś Jinyounga siedzącego na kanapie i oglądającego film. Widać późna godzina mało go obchodziła. Podeszłaś do chłopaka i zaczęłaś szeptać mu na ucho jakieś zboczone teksty. Chłopak nie mógł wytrzymać i parsknął śmiechem.Jackson
Wyszłaś do klubu ze swoją przyjaciółką. Jackson wpadł na podobny pomysł, zaprosił do siebie chłopaków. Obydwoje przesadziliście z alkoholem. Chłopaki widząc stan przyjaciela po prostu poszli do domów, a ty przyszłaś nie długo po ich wybyciu. Zobaczyłaś chłopaka siedzącego na fotelu i do głowy wpadł ci głupi pomysł. Zaraz go wykonałaś siadając mu na kolanach i robiąc seksi minę. On chyba nie załapał, że to żarty i resztę nocy nie spaliście, bo obydwojgu wam drinki dodały odwagi.(Znowu ty to BamBam xd)
Yugyeom
Wracając z imprezy zrobiłaś się głodna. Tak, alkohol powodował, że robiłaś się głodna. Liczyłaś na swojego chłopaka który zrobi ci coś do jedzenia. Wchodząc do salonu zobaczyłaś chłopaka jedzącego TWOJE ULUBIONE lody.
- A dla mnie ? - powiedziałaś lekko sepleniąc. Chłopak słodko się uśmiechnął i jadł dalej. Już wiedziałaś, że jest na ciebie zły za wypicie tylu drinków i mści się zjadając twoje skarby.BamBam
Wróciwszy z imprezy twojego znajomego byłaś tak padnięta i pijana, że jedyne na co cie było stać to walnięcie się na łóżko i zaśnięcie. Twój chłopak widząc cie w takim stanie, zaczął się cieszyć, że może zjeść żelki których mu nigdy nie pozwalałaś mówiąc, że taka gwiazda jak on nie może jeść takich świństw. BamBam rzucił się na szafkę w której chował przed tobą słodycze i zaczął konsumować wszystko co zakazane.
Jest możliwość, że wrzucę dzisiaj jeszcze jedne reakcje z powodu ich czwartkowego braku, ale nie wiem i nie obiecuje.
CZYTASZ
Reakcje | K-Pop |
RandomReakcje grup K-popowych. Got7, BTS, EXO, BigBang, Monsta X, Astro, INFINITE, VIXX ,BtoB, Shinee, 24k, SEVENTEEN, B.A.P, IKON, Block B, Winner, KNK, Pentagon, Super Junior, Blackpink, Twice, EXID, Red Velvet, Shinhwa i 2NE1.