2. den

105 12 3
                                    

Kapitolka je věnována TamoshiOyazawa Ať z toho taky něco máme😆😊
Zkušebna~

Konečně je vidím všechny, kompletní STARISH ^^
,,Zazpíváte mi teda něco?" Zeptala jsem se a s úsměvem se posadila na sedačku. ,,Jasně." Přitakal Masato a odešel k reprákům. Z nich se spustila melodie klavíru a kluci po chvilce začali zpívat
Pusťte si písničky v médiích😁

Kluci zazpívali tři písničky a já je stopla. ,,Nesoustředíte se..." Otočila jsem se na Syoa a poté na Tokiyu. ,,Kvůli Haruce. Potřebujete stejnou podporu jakou vám dávala ona." Zamyslela jsem se. ,,Já už svoji podporu mám." Usmál se Syo a objal mě kolem pasu. Rajče Anko přichází na scénu~
Najednou mi zazvonil mobil. Ani jsem se nekoukla kdo volá a zvedla to. ,,Takagawa-" nedopověděla jsem protože mě přerušil známý hlas. ,,Anko-chan! Konečně jsem se ti dovolala! Byla jsi pořád nedostupná!" Vyjela na mě moje kamarádka Tamoshī. ,,Eeeeeeh, gomenne~" zasmála jsem se nejistě. ,,Gomenne?!" Ozvala se rána padajícího mobilu. ,,Tamī? Tamī, proč se tváříš tak naštvaně? A co dělá tvůj mobil na zemi? Jeee, ahoj Anko." Ozvalo se z druhé strany. ,,Heh, ahoj Yōki." Pozdravila jsem ji. ,,Grrrrrrrrrrr...." Zavrčela Tamī. ,,Yōki-chan? Nevíš proč je Tamī nasraná?" Zeptala jsem se. ,,Noo, chtěly jsme tě překvapit. Přijely jsme do Tokya a šly k tobě domů a..." Přerušila ji Tamī. ,,A ty nikde!!!" Zakřičela. ,,Já jsem na zkoušce s klukama~" ,,S kým?!" Vykřikly obě. ,,Se Starish..." Pípla jsem. ,,Zkoušíš s nejznámější skupinou Japonska a ty nám o tom neřekneš?!" Zavrčí Yōki a já se zasměju. ,,Přijďte do Tokyjského (nwm jak jinak to napsat xD) nahrávacího studia. Seznámím vás s klukama." Řekla jsem a Yōki vypískla. ,,Yōki neječ!!!!" Křikla Tamī a típla omylem hovor.

*O hodinu později*

Zkušebnou se rozhlehl zvuk domovního zvonku. Já se ani nezmohla na to se zvednout. S klukama jsem se rozhodla si zatancovat. V jejich klipech to vypadalo tak lehce! Ale opak je pravdou a teď ležím mrtvá na pohovce. Ittoki se zasmál mému marnému pokusu o zvednutí mého zadku z měkkého gauče a šel otevřít. Jakmile zašel za roh, ozvalo se zacinkání klíču, vrznutí dveří a radostné zapištění. Potom se ozvala tlumená rána a Ittokiho smích. ,,Gomenasai Ittoki-senpai!!!!" Zapískla modrovláska a pomáhala mu vstát. Když mě uviděla, se zapištěním mého jména ubohého Ittokiho pustila, ten s bolestným zvukem spadl zase zpět na zem, se má kamarádka rozběhla mým směrem. Já se postavila a Yōki mi skočila kolem krku. Stisk jsem jí oplatila a když mě konečně pustila po tom co jsem si myslela že mi rozdrtí všechna žebra se na mě zářivě usmála. ,,Strašně jsi mi chyběla." Řekne modrovlasá a má slzy na krajíčku. ,,Však ty mě taky." Usměju se a Yōki si utře neposednou slzu co jí sklouzla po tváři. ,,Nebreč prcku~" ozve se za námi a já uvidím zrzku opírající se o futra. ,,Tamī-chan!" Usměju se a krátce Tamoshī obejmu. ,,Myslela jsem si že budu muset volat záchranku,vypadalo to jako by tě chtěla Yōkina umačkat." Zasmála se zrzka.
,,Jsem tak ráda že vás zase vidím holky!" Usměju se. ,,Hromadný objetí!" Vypískne Yōki a obejme nás kolem ramen.

 ,,Hromadný objetí!" Vypískne Yōki a obejme nás kolem ramen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ehm..." Ozve se za námi. Já úplně zapomněla na kluky! ,,Gomenasai minna-san! Já na vás úplně zapomněla!" Vypískla jsem. Syo se zasmál. ,,Je to dojemný." Řekl Natsuki a utřel si imaginární slzu. ,,Asi bych vás měla představit co?" Usmála jsem se, ale Yōki mě předběhla. ,,Myslíš si že se neznáme?" Zasmála se a objala Ittokiho paži. ,,Já a Ittoki...No to počká... S Masatem, Renem a Tokiyou jsme společně s Tamī chodily na základku a se Syoem a Natsukim do sboru." Usmála se malá modrovláska a já se otočila na Tamī. ,,A vy jste mi o tom řekly až teď?!" Připadala jsem si jako totální outsider... Já jediná neznala Starish!! Tamī se zasmála.

,,Yōki?" Otočila jsem se zpátky na modrovlásku. ,,Jak to je mezi tebou a Ittokim?" ( ͡° ͜ʖ ͡° )
,,Chodíme spolu.^^" řekla na pohodu, ale potom zrudla. Otoya se tomu zasmál a poplácal ji po rameni. ,,Hihihi, heh, nech mě! Ittoki-kun!!" Zapištěla když ji začal červenovlasý lechtat. My s Tamī mezi tím začaly řešit co se u nich změnilo atd... Společně s Yōki si koupila byt v Tokyu, jen kousek ode mě. No není to super?

UtaPri-MessengerKde žijí příběhy. Začni objevovat