e

1.1K 52 6
                                    

Peste 2 zile....
Vlad a ieșit azi din spital.Am mers acasă și ne-am planificat o excursie! Vom merge cu cortul!
Eu cu Vlad un cort in care vom dormi ,iar Cristi va avea și el cortul lui in care vom ține mâncarea.
Mâine vom pleca așa că am fost la magazin să luăm mâncare
Deni:Cristi dute  ia pâine!Vlad cereale!
Eu merg după șuncă!
După ce am luat șuncă a venit și Vlad ,dar Cristi nu.Am terminat cumpărăturile dar nu il găseam pe Cristi.Mă duc la raionul cu lactate și il văd pe Cristi lingânduse pe bot cu una.
Deni:Ihhm...  te-am trimis după unt nu după cur*e!
Fata:Pe cine faci tu,cur*ă?
Deni:Ia ghici!Cristi treci acasă!
Cristi:Bine mami!
Deni:Cristi!!
Când am ajuns acasă am făcut salată și sandwich-uri ca să avem ce mânca.
........................................................................
Dimineață după ce am mâncat am mers la mașină.Când să plecăm Cristi spune:
Cristi:Imediat cine și iubita mea!
Deni: Ai iubită si tu te lingi cu curv* prin magazin?
Cristi:Curv* aia era iubita mea!
Deni:Ce??nu permit așa ceva!Hai să mergem!
Cristi: Stai să vină!
Deni:Nu vine cu noi!
Cristi:Ba vine!
Deni:Atunci nu mai mergem nicăieri hai Vlad să golim mașina.
Am golit mașina și eu cu Vlad am mers sus l-a mine să ne uităm la un film.Pe la jumătatea filmului se auzeau urlete din cameră băieților.Mergem să vedem ce se întâmpla dar când intrăm îmi vine să urlu.Cristi era gol împreună cu curv* lui așa zisa iubită.
Deni:Tu nu aduci curv* la mine in casă ,da?
Cristi: Nu e casa ta!
Atunci o iau pe aua de păr și o scot afară din apartament așa goală cum era.Închid ușa și îmi bag cheia in buzunar.
Cristi: Ce crezi că faci las-o să intre și să își ia hainele.
Deni: Dă-o dracu' de curv* dacă a putut să se dezbrace in fată unui băiat pe care il știe de o zi poate să meargă și goală pe stradă.
Atunci Cristi ii ia hainele și merge spre ușă dar vede că e închisă.
Cristi:Deschide ușa!
Deni: Dacă pleci acum nu te mai întorci in casa asta!
Cristi: Bine!
Ii deschid ușa și il las să plece.

Hey! Dap...cam rău băiatu'

Cristi/Vlad Munteanu! just an idolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum