Just sentence...

81 15 7
                                    

Tak, ako začať? Asi jednoducho...

Svet Vám ponúka veľa možností života. Záleží na Vás ako ho budete žiť.

Život
...Čo je to? Je to iba biologický stav človeka, živočíchov a rastlín?
Alebo to má spoločné iba s tým, že nás proste rodičia chceli? Alebo sme boli nechcení?
Žijeme preto, lebo to Boh chcel?

Je veľa teórií o živote. Už či náboženské alebo obyčajné (biologické, všetci vieme o čom trepem).

Prečo žijeme? Aký máme dôvod a motív života? Chceme vôbec žiť?

Všetko to začína od dieťaťa. Ak žijete v milovanej rodine, žijete v dobrom prostredí, Vaši priatelia Vás zbožňujú, tak máte dôvod prečo žiť.

Ak žijete v rodine, kde ste nechcení a ste v negatívnom prostredí, máte nízky dôvod prečo žiť.

Ak žijete so skvelou rodinou ale Vaši priatelia a osoby vo Vašom okolí sú na Vás negatívny tiež to nemusí byť najlepší dôvod prečo žiť.

Teraz sa tu nebudem hrať na nejakého vedca a mudrca čo zožral múdrosť sveta, to nie. Aj tak to už všetci vedia.

Teda, aký je zmysel života? Oplatí sa žiť? Ak áno, tak kvôli čomu?

Jedného dňa mi možno budú musieť amputovať nohu alebo ruku. Určite to bude ťažké, logicky, ale ak iná možnosť nebude, tak budem musieť iba prikývnuť.

Chcela by som to utrpenie prekonať.

Keď sa zobudím, chcem sa opýtať: ,,Je preč?"
,,Je."
,,Bojím sa pozrieť."ale aj napriek tomu sa pozriem a hneď odvrátim zrak. Z očí mi výdu slzy a chytím sa za ústa.

,,Je preč..." Po chvíli sa trochu upokojím, potiahnem, polknem a smutne sa usmejem.

,,Musím to zvládnuť."iba podotknem a budem sa snažiť naučiť s tým žiť.

Toto chcem povedať ak sa niečo také stane. Možno na to zabudnem a možno sa aj psychicky zrútim, ale chcem vedieť aspoň, že či som niekomu aspoň raz pomohla.

Náboženstvo
Už bežná téma, na ktorú si ľudia možno povedia: "Už zas?!"

Niekto v niečo verí a niekto zase nie, to však neznamená, že sa nemáme mať radi (nemyslím iba sexuálny zmysel).

Tí čo veria, prečo Boh chce aby sme žili?
Preto aby sme iba verili?

Môj názor je takýto:
Boh chcel aby sme žili aby sme urobili "dieru" do sveta, niečo dokázali. Je to čisto iba môj názor.

Niekto má iný, niekto možno v Boha neverí.

Teraz Vás nebudem kvôli tomu odsudzovať. Je to úplne len Vaša vec v čo veríte alebo neveríte. Nemôžem Vám teraz kritizovať a srať život aby ste verili v to čo ja.

No všetci vieme, že takí ľudia existujú.

Svet
Široký pojem. Každý si pod tým možno predstaví niečo iné. Ja si napríklad predstavím zemeguľu 😂.

Svet má rôzne strany. Dobré, zlé, východné 😂.
Niekedy si vravíme, že sme nepotrebný. Neznamenáme pre tento svet nič.

Zvláštne. Prečo sme potom tu?

Aby sme ho ničili alebo zachraňovali?

Bolo by fajn ak by sme ho zachraňovali. Bolo by to dobré pre nás i pre svet. Aspoň myslím...

Raz by sme sa mohli hlboko zamyslieť a povedať si: ,,Hm, keď už som tu, mohol/a by som nejako prispieť aby svet bol na tom lepšie. Nemuseli by byť konflikty, nemuseli by sme žiť vo svete, kde hádky, boje, zrady, intrigy, nenávisť nad nami pomaly začínajú vládnuť. K čomu to speje?"

To je tiež zaujímavá otázka.

K čomu to je dobré? K čomu to speje?

K ničomu...

Nenávisť
Každý z nás to pozná. Určite všetci poznáme osobu, vec alebo možno aj zviera, ktoré nenávidíme.

Je toho veľa.

Nenávisť...

Čo je to nenávisť? Je to to čo nemáme radi? To čo je nám "proti srsti"?

Nenávisť je zlá vlastnosť, ktorú má každý z nás. Aj ja ju mám.

Niekto nenávidí členov rodiny, spolužiakov, zvieratá, niektoré  pocity.

Zaujímavá otázka je aj: prečo chováme k tomu až takú nenávisť?

Možno preto lebo nemáme radi ako to na nás pôsobí, ako sa na nás správa. Sú tu rôzne varianty.

Láska
Vieme čo to je. Je to opak nenávisti.

Milovať

Zaujímavé slovo, ktoré toho veľa má v sebe. Páči sa nám niečo alebo niekto. Je to zaujímavá vlastnosť.

Niekedy ju objavíme po čase, niekedy je "v nás" odjakživa a niekedy sa v nás neobjaví vôbec, čo je dosť smutné.

Láska je skôr príjemná vlastnosť. No, záleží síce od Vás ako ju vezmete.

Lásky môžu byť rôzne. Už či zvláštne alebo obyčajné.

Nebudem tu teraz uvádzať príklady.


(Ehm, táto "kniha" je skôr taká... Výplod mojej hlúpej fantázie. Nwm prečo ma napadlo práve niečo takéto divné. Chcela som vlastne nejako "poukázať" na okolnosti ako ich vnímam ja. Ak chcete píšte Vaše názory, ale asi ďalšej kapitoli sa nikdy nedočkáte.
Vaša: RoseWolf1)

Just My Mind...Where stories live. Discover now