De volgende dag is ze al om 5 uur s' ochtends wakker en gaat direct bezig met haar plan. Ze haalt eerst natuurlijk chips en cola en dan gaat ze aan de slag. Als eindelijk iedereen wakker is. Stopt ze het in de kluis en doet net als of ze niets weet. De bespieder is gelukkig ook nog niet wakker. Maar wie zou die bespieder eigenlijk zijn? Ze gaat snel weer in bed liggen voordat haar moeder komt. Als ze in bed ligt denkt ze na over wie het zou kunnen zijn. Charly is wel vaak erg jaloers op Bo en mij maar ik en Jolien zijn weer hele goeie vrienden. Jolien streep ik van mijn lijstje af. Julia is erg lief en doet dat soort dingetjes gewoon niet. Nu heb ik alleen nog maar Papa Mama Charly en Bo. Ik denk dat Bo het is en gewoon benieuwt is wat ik ga doen of ze heeft Charly gevraagt of ze dat zou doen. Papa en Mama gaan ook van mijn lijstje af. Wacht Bo zit op voetbal en dat doet ze op donderdag ik ga haar kamer doorzoeken. En dat doe ik bij Charly op Dinsdag dan gaat ze dansen. Misschien willen Jolien en Julia wel helpen? Maar ik moet natuurlijk niet teveel vertellen want je weet maar nooit dat een van die twee bij Bo of Charly. Ik moet het heel goed aanpakken en niet teveel loslaten over mijn plan.
Haar plan:
Jolien en Julia aan haar kant krijgen (Jolien heb ik al nu Julia nog)
De kamer Doorzoeken van Bo en Charly.
Erachter komen wie mij bespieden!!!
Als het heeft opgeschreven stopt ze het papiertje gauw in de kluis. Ik ga jullie het volgende hoofdstuk vertellen hoe het gaat.
JE LEEST
De Familie Domm
HumorDit boek gaat over allemaal rare dingen die de Familie Dommm mee maakt. Het is een humor boek ga het lezen en verras je over de dingen die ze meemaken. ♥Julia♥ @xHeyItsJuliax ♥Jolien♥ @Juliedje ♥Bo♥ @FR12kamaaradje ♥L...