Apabila HunHan Pergi Kedai Alat Solek

545 40 17
                                    

Luhan : Kau Ni dah buang tabiat ke. Aku dah kata tak nak tak naklah. Dahlah aku ni...

Sehun : Tak apalah kalau kau tak nak sekalipun. Aku boleh je ajak si Kai tu *smirk*

Luhan : Hah pergilah sa--

Chanyeol : *menyebuk* woo woo hah bagus tu. Amaghilah kita mengeship KaiHun *tepuk tangan* Kai dengan Sehun nak pergi dat-- *kena tampar dengan Luhan* Appo... Baekkieyah~

Luhan : ANDWAE! *jerit* TAK BOLEH! KAIHUN TAK WUJUD. KAIHUN IS FAKE, HUNHAN IS REAL!

Kai : Tak apa aku ada D.O.lah!!! *blah*

Sehun : Tau pun jeles *smirk*

Luhan : Hah iye iye. Tapi kan apahal kau ajak aku pergi tempat macam tu nanti diorang kat kedai tu ingat aku ni bukan - bukan.


Skip ✂

✧Kedai Alat Solek Temah Blink Blink✦

Luhan : ...............

Sehun : Kau kena faham mak aku tu mengidam nak pakai makeup. Semalam dia telefon aku siap nangis - nangis suruh aku belikan dia makeup kat Kedai ni. Tak nak dia kat kedai lain. Entahlah blink blink katanya.

Luhan : Alah kedai sama je semua.

Sehun : Kau sendiri tahulah kan aku ni anak yang baik tak menderhaka kepada kedua ibu bapa. Tu sebab aku ikut je. *buat muka bangga*

Luhan : Ceh baiklah sangat, menurut perintahlah, taat. Semalam yang engkau habiskan mak engkau punya bubble tea tu apa ?

Sehun : Dah dah kisah yang lama jangan dikenang nanti pandai - pandailah aku ganti. Hah jom *tarik tangan Luhan*

HunHan : *masuk dalam kedai*

Pekerja yeoja 1 : *pandang Sehun* *senyum* Selamat datang encik *nampak Luhan* Eh ni sape?

Sehun : Oh... Yang ni yeojachingu saya lawa kan.

Luhan : *menyumpah seranah Sehun dalam hati*

Pekerja yeoja 1 : Ohh hah haah iye lawa sangat *senyum paksa* /melepas aku/


Skip

Sehun : ADUH!!! *jerit*

Luhan : Kau dah kenapa? Gila ke? Aku bukan gaylah! Hah rasakanlah penangan siku berapi dari Luhan.

Sehun : Kau ingat aku gay ke agak - agaklah. Manusia yang buat cerita ni pun ship aku dengan Irene tahu tak(Saia HunRene Shipperヽ(´▽`)/) *buat muka bangga* Aku cakap macam tu biar orang kat kedai tu tak kacau aku. Tu je. Kau jangan fikir lain pulak.

Luhan : Aku jugak yang kena...

EXO JOKESWhere stories live. Discover now