Jméno: Park Ji Min
Význam jména: Dědeček doufá, že moudrost se natáhne až k nebesům.
Datum narození: 13. října 1995
Znamení: Váhy
Krevní skupina: A
Členové rodiny: Táta, máma, mladší bratr
Vzdělání: Základní škola Hoedong, Nižší střední škola Yunsan, Střední škola umění v Pusanu, Univerzita Global Cyber
Sen o zplození: Máma mi řekla, že snila o velkém stromu a na něm byla pověšená malá zářivá paprika.
Osobnost: Nejprve ze všeho jsem velmi veselý a vždy toužím po chození sem a tam. Mám v sobě trochu sobeckosti a nesnáším, když se nudím.
Koníček: Tanec, poslech hudby, hraní her
Talent: Tanec
Zlozvyk: Jsem zapomnětlivý?
Oblíbený sport: Fotbal, basketbal, badminton a další sporty s míčem a cokoliv, kde musíte používat své tělo.
Oblíbené jídlo: Maso (vepřové, hovězí, kachní, kuřecí), dušené maso, dezerty, rýže, apod.
Oblíbený film: Moc si je nepamatuju, ale líbí se mi akční filmy jako je Tazza.
Oblíbená přezdívka: ChimChim? Tony mi ji dal. Myslím, že i našim fanouškům se líbí mě tak nazývat.
Blízká celebrita: Myslím, že žádnou nemám.
Celebrity, se kterými se chci sblížit: Chci se sblížit s každým.
Obvyklý/Oblíbený módní styl: Nemám žádný specifický styl, ale líbí se mi výrazná móda.
Důvody, které mě vědly stát se zpěvákem: Učil jsem se tanec jen díváním se na Raina, když jsem byl dítě, a to mě přimělo, abych chtěl být na velkém jevišti stejně jako on.
Jídlo, ve které věřím: Smažená rýže s kimchi
To, co v současné době sbírám: Do teď jsem nic nesbíral, ale plánuju sbírat figurky.
Variety show, ve kterých chci být: Running Man, protože dobře běhám a členové neradi prohrávají?
Ideální typ: Nemyslím, že teď mám ideální typ. Myslím, že mám představu obličeje, co se mi líbí, ale stále nevím. Ale dívka s milou osobností je číslo 1!
Tři věci, které udělám před svojí smrtí: 1. cestovat, 2. vydělat spoustu peněz, 3. být dobrým synem
Motto: Vždy být pozitivní!
Žebříček popularity BTS a důvod: J-Hope, zbytek členů. Tím nemyslím, že ostatní členové nejsou pěkní, ale J-Hope je prostě až moc výjimečný.
Jiminova otázka na fanoušky: Ve kterém oboru mě chcete více vidět studovat? (titul vysoké)
ČTEŠ
BTS FAKTY A ZAJÍMAVOSTI
LosoweFakty a zajímavosti o K-pop skupině BTS Start: 10.03. 2017 15.03 2017 - #973 v kategorii Fan Fikce 27.03 2017 - #549 v kategorii Fan Fikce 08.01 2018 - #8 v kategorii Fan Fikce