Paciffica P.R.O.V
Heii eu sunt Paciffica si am 17 ani....eu impreuna cu fratele meu Ghedeon dezlegam misterele din Reverse Falls..
Dar acum doua saptamani in oras sa-u mutat Gemeni Piens,care sa fiu simcera nu am apucat sa ii cunosc bine.......Eram cu Ghedeon prin oras cand observam ca in oras este un fel de spectacol magic asa ca am hotarat sa mergem sa vedem ce se petrece;
P: Gidi hai sa vedem si noi spectacolul de magie....spun eu cu entuziasm in voce
G: Bine dar daca se intampla ceva neobisnuit plecam imediat...spune acesta cu seriozitate in voce.Eu dau din cap in semn ca am inteles si am plecat sa cumpar bilete si am gasit in primul rand....ne asezam si pe scena apar doi adolescenti gemeni....
Dipper P.R.O.V.
Eram cu Mabel in spatele scenei si ne pregateam.....
Am urcat pe scena alaturi de sora mea si am putut sa observ o fata care ma facea sa simt fiori pe sira spinari dar am ignorat asta si am inceput spectacolul:
M: Bine ati venit...eu sunt Mabel iar acesta este fratele meu Dipper si in seara aceasta va vom impresiona cu un truc de levitatie....
Eu: Bun cine se ofera voluntar pentru acest truc...intreb eu si observ ca ridica mana un barbat de varsta mijlocie cu un microfon in mana...ehh se pare ca e reporter.Il pun sa isi inchida ochi si sa se intinda pe jos,cu ajutorul nestematei de la gat pot sa imi controlez puterile si asa incep sa il fac sa leviteze pana la stele...
Eu: Iar acum toti veti iesi afara si veti uita de acea persoana si veti spune ca a fost un truc minunat...si cu astea spuse toti ies afara inafara de fata acea blonda...dar cum e posibil nimeni nu poate sa rwziste vraji de controlar mintea...ma indrept spre ea cu pasi apasati cand aceasta vede o ia la fuga si eu incep sa fug dupa ea....
Paciffica P.R.O.V.
Am vazut cum lumea a inceput sa iasa din cort ca si cum nimic nu sa intamplat,numai eu ramasesem si am putut sa observ uimirea de pe fata baiatului , il vad cum se apropie de mine cu pasi apasati si rapizi asa ca o iau la fugu cu el fugind dupa mine, fug eu ce fug dar de o data ma impiedic de o creanga si cad pana sa ma ridic el era in spatele meu, cand am vazut am vrut sa fug dar m-a apucat de incheietura maini si sa lipit cu corpul de corpul meu ca mai apoi sa ma lipeasca de un copac...
P:C-ce vrei de la mine...spun eu cu frica in glas
D:Vreau sa stiu dece nu a mers vraja de ipnoza si la tine,....dar daca stau sa ma gandesc esti oarecum adorabila....spune acesta si eu ma inrosesc in obraji
P: Nici eu nu stiu , acum ai putea sa imi dai drumu???
D:Dar mie chiar imi place cum esti acum....spune acesta cu un zambet pervers pe fata care una mie imi da fiori pe sira spinari
Stam si ne privim cateva minute ca dupa sa imi dea drumu da nu inainte sa imi plaseze un pupic in coltul guri care m-a facut sa ma inrosesc pentru a doua oara astazi.....stau puin pe ganduri dar cand imi ridic privirea el plecase..
Acum ma indrept spre casa si camd ajung in fata mea e cel mai amuzant lucru pe care l-am vazut.............................
Heii cum vi se pare cartea, eu incerc sa o fac fara greseli de scriere, sa imi lasati in comentari daca vreti sa o continui