Ne da voie!?

97 9 2
                                    

Paciffica P.R.O.V
In spatele nostru se afla unchiul lui Dipper Stan, acesta cand ne vazu ramase cu gura cascata si se inrosise putin la fata de la furie dar mie nu imi pasa...Insa pe fata lui Dipper se putea citi frica dar si ura..
D: Ce vrei Unchiule Stan ti-am zis si ti-o mai zic ca eu nu mai renunt la Paciffica...
US: Stai calm pustiu ca nu am vrut sa iti interzic asta...am stat acasa de vorba cu Ford si acesta m-a convins sa va las sa va intalniti si pe tine si pe sora ta cu acel con de pin..
Eu si Dipper eram socati dar in acelasi timp si uimiti ca ne da voie sa iesim impreuna..
D: Tu vorbesti serios!?
US: Da vorbesc serios..
E: Pai nu aveti nimic impotriva ca o muritoare e cu un demon..??
US: Draga  tu nu esti om..tu esti demon ca Dipper de acea nu meg vrajile pe tine si de acea am acceptat ca voi sa fiti impreuna..acceptam si daca erai om doar ca nu prea vroiam sa iti spunem de joi ca suntem demon..
E: Wow deci sunt demon..Tare..
US: Eu plec copi aveti grija ce faceti inteles...
S: Da,da o sa avem grija...
Imediat pleaca de langa noi si se indreapta spre masina sa...Dupa ce dispare din raza noastra vizuala ne indreptam spre cabana unde nu imi cred ochilor ce vad...era Ghideon impreuna cu Mabel dar nu fugeau sau ceva de genul ci stateau pe iarba si vorbeau,pana si Dipper era surprins incat ramasese nemiscat..acestia cand ne observa incep sa zambeasca pervers si eu dabea acum imi dau seama ca Dipper inca ma tinea de mana lucru care ma face sa ma inrosesc..
Ma: Hei fratioare si ,,cumnatica".....( Accentuand ultimul cuvant)
D: Hei si tie Mabel si a da cumnatele...
E: A-am h-hei M-mabel s-si G-ghidi....dece ma balbaiam.
G: Buna amandurora..
M: Deci sa inteleg ca va-ti intalnit cu Unchiul Stan!?
E: Da ne-am intalnit cu el cand eram la magazin...
M: A da apropo la multi ani Paciffica...
E: Mersi Mabel..
D: Ei bine daca tot suntem toti ce ziceti sa mergem sa ne uitam la un film?!
Toti: Da..
Am intrat toti in casa si Mabel cu Ghedeon cautau filmul in timp ce eu cu Dipper faceam floricele si puneam suc.. eu eram cu fata la microunde cand de o data simt doua brate cum imi invonjoara talia si ma intoarce eu facand contact cu un corp tare....cand ma uit in sus observ un Dipper iubitor si pervers, acesta se apropie de mine din ce in ce mai mult pana cand spatiul dintre noi e inexistent si simt cum isi lipeste buzele de ale mele dand cu limba peste ele cerand voie sa patrunda in lacatusul meu umed eu imediat crapand buzele el intra repede cu limba in gura mea cercetand fiecare coltisor.....sfarsim sarutul din cauza lipsei de oxigen si hotaram sa mergem in camera ca sa vedem filmul eu avand doua boluri ci floricele si Dipper sucurile...cand ajungem in sufragerie ramanem uimiti de ce se intampla in fata noastra se sarutau chiar...........
....................................
Hei lume sper sa va placa acest capitol si scuze pentru greseli...o sa incerc sa postez cat mai des deci astept intrbari de la voi...va pwp😘😘😘

Reverse Falls: Iubire DemonicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum