1.Refugiul

8 0 0
                                    

Eram intr-o zi de miercuri, o zi ploioasa de toamna in care o cafea si o plapuma erau cele mai bune in acest moment. Sa stai si sa te uiti cum afara adie vantul si cum timpul trece prin fata ochilor tai. Sa iti dai seama de toate greselile nereparate si de tot ce iti rezerva viitorul mai bun sau mai rau. In acest moment aveam o gramada de lucruri in minte...In acest moment trebuia sa fiu o luptatoare. O luptatoare in adevaratul sens al cuvantului, care debea acum realiza ce incepea sa fie viata cu adevarat.

Viata? Viata poate fi exprimata din mai multe opinii, idei, intelesuri, pe care tot omul le-a descoperit. Viata e atunci cand dai nastere unui om. Viata e atunci cand simti ca o persoana te iubeste. Viata e atunci cand problemele apar, bani nu ajung si tu ai 40 de ani si faci o a 3 a facultate doar ca sa-ti vezi copiii realizati.

Dar haideti sa va povestesc cum am inceput eu sa traiesc in ultimele 2 luni...

......................................................................

- Da Mama! Vin acum! am spus.
- Grabeste-te! Tatal tau are multi oameni de pus pe lista si trebuie si tu sa iti pui colegi.
- Pana la urma vin doar 6 colegi sa cante pentru Spectacolul nostru caritabil.Debea astept sa ma auziti cantand! M-ai ales pentru ca am o surpriza pentru voi!
- Ce surpriza? Doar nu ai de gand sa canti iar o piesa de a ta in engleza care sa nu ne placa! Si a inceput tata sa tina iar cu discursul ca limba romana e limba noastra si ca nu o sa reusesc niciodata sa pronunt cum trebuie in engleza. Dar il opresc.
-Nuuu. Este o piesa in romana...si nu pot sa va zic ce e ca as strica surpriza. Va iubesc! Paa!
- Stai asa. Unde te duci? Curioasa mama ca intotdeauna.
- Ma duc sa ma intalnesc cu Nick.

~Nick este Iubitul meu de 1 an si 3 luni si chiar daca am avut micile noastre probleme ne intelegem foarte bine. Are 23 de ani. Lucreaza si are bacul si facultatea, ceea ce eu nu am, dar o sa lupt sa le obtin rand pe rand. De o vreme tot m-a sâcâit la cap sa fac in fiecare zi pentru bac ca de altfel eu cu el nu mai iesim. Sincer, as vrea o pauza de la tot si sa pot sa ma simt si eu bine fara stresul de a invata.~

- Bine, sa nu intarzii! Aud de pe holul scarii cum tipa mama la mine. Dar cuvintele ei nu ma ingrijoreaza, le-am auzit de o mie de ori pana acum.

Iesirea cu Nick nu a fost cine stie ce, el a inceput sa vorbeasca despre masina lui care ii facea probleme. El gasind vare solutii, intrebându-mă daca e bine sa se duca la Serice Auto sau sa mai amane pana ia banii. Dar gandul meu statea in alta parte dâdui afirmativ din cap la tot ce spune.
-Esti bine? Ma intreaba el remarcand ca nu sunt atenta la ceea ce spune.
-Sunt doar obosita. Ii spun eu pentru a nu-l supara sunându-i ca eu nu ma pricep la masini si degeaba mi-ar spune pentru ca ma plictisesc auzind aceleasi chestii iar si iar.

A inceput sa fie o liniste totala in masina. Fumul de tigara se plimba prin masina cautandu-si linistea in atata agitatie. Trăgând din tigara ma linisteam pe mine. Pe atunci era un drog ce imi calma sufletul.

Imi placea sa vad cum tutunul se aprindea si cand teageam se lumina mai tare sfârâind la fiecare fum tras. Simteam cum nicotina imi ajungea in intreg corpul si ma facea sa ma simt in al 9 lea cer, dar asta nu a durat mult, imediat ce se stingea tigara incepeam sa am gatul uscat si sa vreau ceva umed ce sa-mi aline gatul. Dupa ceam baut apa Nick m-a codus in fara blocului. Ca de obicei atunci cand se facea seara si noi urma sa ne ducem la casele noastre aveam obisnuinta sa ne spunem "Noapte buna si te iubesc".

Ziua a trecut si eu am ajuns acasa. Plictisita de viata si ne avand chef sa mai invat am inceput sa ma uit pe Facebook. Am vazut un live foarte interesant, dar persoanele le vedeam in ceata, inchizând ochii am inceput sa-i ascult si intr-un final am adormit.

A doua zi m-am trezit cu greu uitandu-ma la ceas..am vazut ca era ora 12:03. Ma uit eu pe facebook sa verific postarile prietenilor mei. Dau de un live, si parca in mintea mea sa creat o scateie, o readucere aminte. O cunosteam pe aceea persoana, ba chiar pentru o secunda am simtit ca o sa ma indragostesc din nou. Numele acelei persoane minunate este Johnnie.
Am stat sa ascult tot live-ul si am ramas surprinsa de felul lui de a vorbi de cate cunostinte generale are si cat de matur si hot poate fi in acelasi timp. Am stat vreo zi sa ma gandesc ce sa-i scriu cum sa ma fac prietena cu el deoarece pentru inceput imi placea inteligenta lui.

Am inceput sa-i scriu despre Spectacolul organizat de ai mei si sa facem un live ca sa il promovam. Surprinzandu-ma ca vrea sa ma ajute am intrebat cand am putea sa ne vedem pentru respectivul live. In acel moment am scapat lingurita de la cafea pe jos. Mi-a zis sa-i dau numarul meu si ca azi ar fi perfect daca ne-am vedea pentru detalii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 12, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Between Hell and Heaven (Johnnie Giulbert FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum