Част 1 ~ Началото

143 10 0
                                    

(Г.Т.=Гледна точка)
Г.Т. на Кейтлин
След дългото ни пътуване най-накрая влязохме в новия квартал, където ще живея с майка ми и малката ми сестра. Разглеждах квартала в прозореца на колата. Мама внезапно спря колата и каза "Ето, това е новия ни дом." Спряхме пред една голяма къща на два етажа. В предния двор къщата има кутии с вещи от стария ни дом. Излязох от колата и приключих прага къщата. Тогава мама каза: "Изберете си стаи момичета". Избрах една просторна стая с балкон и изглед към улицата. Взех кашоните с моите вещи и започнах да подреждам на новата ми стая. Прекарах целия ден в окачването на малки лампички и други декорации по стените. Имах чувството, че съм забравила нещо. Изтичах до колата и от там свалих двете си китари и усилвателя за едната. За щастие намерих място за тях. Точно когато си нареждах дрехите в гардероба погледнах часа.Беше 19:26. Отидох до банята, за да си взема душ. След това се облякох и излязох на терасата с моята акустична китара. 
Г.Т. на Шон
Лежах на леглото си, когато чух пеене. Излязох на балкона, за да видя от къде идва и очите ми се спряха на дъщерята на новата ни съседка. Гласът й беше толкова мек и нежн, и начина, по движеше пръстите си по струните на китарата ... WOW .... За момент останах без думи. Заслушан се е успях да различа думите на текста "...I can't take anymore. I'm saying baby. Please have mercy on me. Take it easy on my heart..." тя пееше моята песен. Изведнъж тя спря, погледна ме и избяга в стаята си, преди да успея да помахам за "Здравей ".  Върнах се в стаята си заспивах, докато гласът на момичето звучеше в главата ми.
 Г.Т на Кейтлин
Влетях в стаята си без дъх. Бях изтощена и ядосана, но не на момчето, а на себе си. Дори не му позволих да помаха. Хвърлих се на леглото,   чувствайки се като пълен идиот. 

😊😊😊

Something New ~ Shawn MendesWhere stories live. Discover now