Част 6 ~ Петък вечер (2част)

55 10 1
                                    

..." Шон какво правиш?" тя ме попита  ме тя сериозно, без да сваля очи от мен ... "Просто искам да се погледам кралица си"казах аз. След около пет минути посегнах да я целуна, но тя сложи ръка пред устните ми и каза несигурно "Ш-Шон какво правиш?". "Просто искам да те целуна". "Това е нередно, ние сме само приятели" на думата приятели тя отклони погледа си настрани, сякаш й беше гадно, че го казва. "Тогава ще бъде приятелска целувка" казах аз закачлива. "Приятелски целувка !?" Тя повдигна едната си вежда, а аз я целунах. Тя несигурно уви ръцете си около врата ми, и аз леко я изправих и притиснах към мен. Езиците ни, като че ли се бореха за надмощие. Тя се усмихна и прошепна в ухото ми "Може и да е грешно, но ми харесва страшно много.". Аз я целунах по бузата и след това оставих няколко малки целувка по врата й. Точно в този момент телефонът ми извибрира няколко пъти. Имах съобщение от родителите ми: Шон миличък  прибираме се след 10 минути. Кейтлин бързо слезе в хола, където бяха нашите учебници. Светнах лампата, а тя се изключи телевизора. Отворихме учебниците и започнахме  да "учим". След няколко минути родителите ми пристигнаха.
" Какво правиш тук? "попита майка ми в изненада. Тя ставаше доста щастлива, когато ни виждаше да се мотаем  заедно." О! Ъм .. съжалявам .. имах нужда от помощ по химия и Шон ми предложи да ми помогне", каза Катрин, а единственото нещо което аз успях да направя беше да се усмихна с реки перверзни мисли в главата." Ами това е добре. Да да виждов сина си, да помага на другите!" Каза баща ми. Кейтлин започна да събира нещата си "Чакай, чакай, където отиваш. Искам да бъдеш тук, когато съобщя горямата новина на сина ми ", каза татко. "Каква новина? ", Попитах аз. "Ти ще участваш в Magcon Tour " каза баща ми. Бях в шок. Турнето ще продължи четири месеца. И най-тъпото е, че  трябва да се върна обратно в Торонто за още четири месеца. Това означаваше, че трябва да напусня училище и да премина към домашно обучение. Трябваше да напусна Кейтлин. Тя беше толкова щастлива, че ще участвам в Magcon, но не и аз. Тя погледна часовника си и каза: "Ами аз трябва да тръгвам. Поздравления още веднъж Шон. "." Най-вероятно  ще ти обърне внимание, когато спре да се  цупи ", каза сестра ми. Katelyn засмя леко и излезе. Отидох в стаята си, не знаех какво да правя. Да празнувам или да ... дори не мога да го опища.
Две седмици по-късно
С Кейтлин прекарахме две прекрасни седмици. Нито един от нас не говореше за случилото се. На летището ми даде голяма прегръдка за довиждане и си тръгнах. Беше ми гадно, че си отивам. Но ще се видим отново. Сигурен съм. И двамата ще продължим в университети в L.A. И все пак ми беше тъпо, че няма да се дипломираме заедно и аз не мога да й разкрия чувствата си.
Г.Т. на Кейтлин
Разбира се, че бях тъжна, че Шон заминава. Но един от нас трябваше да бъде щастлив и за другия. Пък и  знаех, че ще го видя отново, аз го предчувствах.

Something New ~ Shawn MendesWhere stories live. Discover now