Част 11-Рождения ден (2част)

51 9 2
                                    

08.август - Рождения ден на Шон
-----------------------------------------------------
Г.Т. на Кейтлин
Станах сутринта рано, по-рано от обикновено. Тихо влязох в банята и се изкъпах. Върнах се в стаята си, по същия тих начин за да не събудя сестра си. Разтършувах гардероба си. С триста зора намерих нещо което за намъкна, а именно ето това ⬇⬇⬇

И така, облякох се, натоварих куфара си в колата, напъхах и балоните в колата, оставих бележка на мама и тръгнах

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

И така, облякох се, натоварих куфара си в колата, напъхах и балоните в колата, оставих бележка на мама и тръгнах.
Пътувах около три часа преди Махогани да ми звънне.  Този път, обаче не звучеше много щастлива:
М : Ало ! Кейтлин тръгна ли и къде си ?
К : Да тръгнах, след два часа ще съм при вас. Защо !? Всичко наред ли е ?
М : Всъщност не . Момчетата вече дадоха на Шон тортата и подаръка .... и всичко се обърка. А незнайно защо Мендес не е в много добро настроение и дори не  ни благодари.
К : Хей, хей успокой се ! Нали Шон не знае, че ще дойда ?
М : ДА
К : Ами тогава няма за какво да се безпокоиш. До два часа ще съм при вас и ще празнуваме.
М : Даа...сигурно си права.
Каза Махогани и затвори телефона.  Наистина нямаше за какво да се притеснява, след два часа ще съм при тях и ще прекарам цяла седмица със Шон.  Разбира се това щеше да се случи, ако знаех че съм се отправила към голямо задръстване, но аз не знаех.
-----------------------------------------------------
И така след три "прекрасни" часа прекарани на една тъпа магистрала, продължавах да си седя там. Имах чувството, че колата се помръдва с полувин сантиметър на час. Махогани не спираше да ми звънне за да разбере къде съм и на всичките обаждания отговаря беше един и същ "Все още съм на магистралата"
За четирите "удивителни" часа прекарани там разбрах само едно, колко нетърпелива съм станала. След петия час вече движението се оправи и тръгнах към Орландо, най-накрая. Звъннах на Махогани да й кажа, че пристигам, а отговора й ме разсмя "Добре , Шон и в стаята си, а ние празнуваме вместо него."
Дами и господа, да ви представя приятели #1.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Влязох в хотела с ентосиазирана походка. Спрях пред рецепцията, погледнах часа 21:46 (за извинение ще използвам факта, че имаше задръстване пък и не знаех къде е хотела) и попитах мъжа там за стая #263. Той ми каза на къде да поема и тръгнах.
-----------------------------------------------------
Лекичко открехнах вратата  на стаята и видях Шон да седи на един стол с не много щастлива физиономия.
Ш : Наш, ако ще се опитваш пак да ме развеселиш по-добре се разкарай.
К : Добре, но си мислех, че ще си по-щаслив ако съм тук.
Леко се усмихнах , слагайки кичур от косата си зад ухото.
Той се обърна към мен и сякаш бе видял дух :
Ш : Кейтлин !?
Попита учудено той, след което дойде и ме прегърна силно.

 Той се обърна към мен и сякаш бе видял дух :Ш : Кейтлин !?Попита учудено той, след което дойде и ме прегърна силно

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Бях толкова щастлива, че отново съм в ръцете му. Той ме хвана за ръката, издърпвайки ме в стаята.
Ш : Какво правиш тук !? Защо и как !?
К : Мисля, че вече ти казах умнико. - подразних го аз, а той не спираше да ме гледа и да се усмихва.
Ш : Мисля, че в момента съм най-щастливия човек на този свят.
Шон дойде, прегърна ме, след което ме целуна. Този път не се дърпах, защото го исках и той забеляза това. Шон ме повдигна оставяйки онези малки целувчици по врата ми от които настръхвах.
========================================================================================================================================================================

Оставям ви да си представите сами как ще свърши тази ЧАСТ, защото всички имаме различно въображение. Аз специално не съм влагала никакви DIRTY MIND мисли.
Следващата част ще я публикувам утре......и това е.
Чао за сега ! 😘😘😘

Something New ~ Shawn MendesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora