3.

101 4 5
                                    

ONA:
"Milujem" piatky! Ostatný sa tešia že je víkend. A ja?... Ja sa bojím čo mi Oskar a Timotej vyvedu dnes. A ako vždy keď  prídem domov oco sa spije a ja vyfasujem s prvým čo nájde.

Druha prestávka a všetko vyzerá byť fajn. Asi chýbajú alebo sú za školou. Išla som s pocitom bezpečia na chodbu a sadla som si na svoje obvyklé miesto. To miesto kde sa včera so mnou rozprával Leo. Má bohovské telo určite posiluje.

,,Ahoj kráska. Budeme ti robiť spoločnosť si tak samá. "

Moje myšlienky prerušil Oskar, ironickým tónom mi prebodával uši. On ho používať nevie.

,,Čo chcete? "

Vedela som presne čo chcú! Dúfala som, že ma nechajú. Z kúta zeme som sa postavila a išla odísť. Timo ma ale oprel o stenu a rukami ma držal.

,,Kam chceš odísť? Veď sme len prišli. "

Videla som ako Leo stojí na schodoch
 a cele to pozoruje. Už iba čakám kedy sa prida a pomôže im.

Pluvali na mňa, nadávali, urážali a hádzali z ruky do ruky. Klasické! Nakoniec som ich odstrčila a išla no Timo mi vytiahol peňaženku z vrecká a ja som sa otočila. Schytala som to do tváre vodným balónom. Ale nebolá v ňom voda bolo to nečo sliske silno modré lepkavé. Nakonec do mňa hodily peňaženku. Odisla som lepše povedané utiekla som. Slzi mi to zmyli z oči a tak som videla kam idem namierila som si to do sadu za školou. Bol to areál školy.

ON:
No čo ako si s nimi poradí? Som zvedavý. Oni nesú normálny to čo na ňu hodili je lepkavá sliska kyselina ktorá sa učí v trojke vyrábať. Može to nastálo poškodiť a rozleptať pokožku.

Rozbehol som sa za ňou. Keď už som bol v sade tak som spomalil a obzeral kde môže byť. Nakonec som ju uvidel u stareho dubu. Sadol som si k nej.

,,Si v poriadku? "

Mlčky pokývala hlavou že je. To som jej veriť nemohol triasla sa ako čivava. Vitiahol som servítky a potieral jej to z tváre.

,,Musíš si to umyť. Inak ti to dolepta pokožku. "

,,Prečo mi pomahaš? Veď ty si na i ch strane."

,,To povedal kto? "

,,Keby že si na mojej strane tak mi pomôžeš a nestojíš tam. "

,,Mal som ti pomôcť áno ale myslel som že sa im postaviš. "

Bola ticho len sklonila hlavu. Postavil som sa a podal jej ruku. Ona sa postavila bez mojej pomoci. Išiel som jej vyzliecť tričko ale nenechala ma.

,,Čo robíš? "

,,Máš to na tričku cele ti to rozožere."

,,A to si to mam isť umyť v podprsenke? "

Vyzliekol som si svoju mikinu a podal jej. Vuzliekla si tričko a moj pohľad sa zmenil. Bola cela pouderana mala posebe jazvy a modriny no nebolo to jediné čo som si všímal. Ale bolo to pre mňa prvoradé.

,,To ti urobili oni? "

,,Nie. "

,,Kto? "
 
,,Niereš! Prosim. "

Boly sme na dievčenckich veckach teda ona bola a ja som ju čakal na chodbe. Vyšla z nich a odchádzala.

,,Kam ideš? "

,,Domov! "

,,Idem stebou. "

,,Čo?...Nie! "

,,A čo moja mikina? "

,,Donesiem ti ju zajtra do školy. "

,,Nie!... Je to moja najobľúbenejšia mikina. A zajtra si ju chcem zobrať do školy. Takže idem stebou. "

,,No dobre"

Neopušťaj maWhere stories live. Discover now