Ik werd wakker door enzo de half op me lag ik duwde hem voorzichtig van me af om hem niet wakker te maken. Ik wist wel waar de bak met partypoppers lagen dus ik pakte er twee en ik maakte nog een broodje ei voor mezelf en voor dee en enzo alleen in het ei van dee en enzo zaten eierschillen. Ik pakte nog bordjes en legde het op de tafel neer met glazen water. Nu is het eindelijk zover om enzo en dee te grazen te nemen. Ik pakte de vlog camera van enzo en zette hem in de hoek cm de kamer neer ik stak mijn duim naar de camera op en wees naar enzo en dee die nog heerlijk lagen te slapen ik liep heel zachtjes nar hun toe en schoot allebei de partypoppers snel achter elkaar af. Ze schokken wakker en dee vloog in enzo zijn armen en enzo keek om zich heen om te kijken wat er gebeurde . Toen enzo mij zwaaiend zag staan stond hij samen met dee op en hun rende naar mij toe toen ze me eenmaal gepakt hadden geven ze mij de kietel dood ik moest zo hard lachen dat we geklop op de deur hoorden enzo deed open en daar stond de buurman boos naar mij te kijken en te vragen of het wat zachter kon. Ik keek naar dee en dee naar mij we schoten allebei in de lach als de deur weer dicht ging. Ik zei snel tegen hun ik heb als goed makkertje een lekker ontbijtje gemaakt en wees naar de tafel. Ze waren blij en bedankte me alleen weten ze niet dat het heel vies is 😈😈😈 enzo nam een hap en kauwde en slikte het door en trok en vies gezicht dee nam ook een hap en slikte het door dee trok ook een vies gezicht en keek naar enzo en dan weer naar het broodje ze rende allebei naar de wasbak en spoelde hun mond. Ik moest lachen om hun reactie en pakte de camera uit de hoek ik denk dat ze hem niet gezien hebben. Ik zette hem uit en gaf hem aan enzo en zei daarbij met een grijns alles staat erop enzo pakte vlug de camera en keek naar het filmpje die ik gemaakt had en moest lachen. Dee pakte de camera af en bekeek het ook zij lach ook helemaal in een deuk. Maar toen zei enzo dat ik naar school moest...
Sorry dat ik een tijdje niet geüpload heb ik had het heel druk op school en had andere dingen te doen. Hierbij een klein hoofdstukje.