Meer nieuws over de schiet partij op de school van de zoon van Shawn Mendes
Gisteren heeft Shawn Mendes via een bericht op Twitter bekend gemaakt dat Levy gewond is geraakt tijdens deze tragische gebeurtenis. We weten nog niet hoe hij eraan toe is.Ook is nog niet bekend waarom de dader geschoten heeft.
Er gaan wat verhalen rond dat het gericht was op Levy, maar het onderzoekt van de politie loopt nog en ze hebben er nog niks ober los gelaten.Wij leven mee met de (inmiddels) aller beroemdste muziekfamilie na Michael Jackson. Ook de fans van Mendes leven mee, op Twitter en Instagram zijn inmiddels al miljoenen berichten geplaatst met #prayforMendes.
-
@/mackenziemendes:
Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes❤-
Schietpartij in Pickering: veel gewonden
Vanmiddag heeft er een schietpartij plaatsgevonden in een school in Pickering, vlakbij Toronto. De dader is Cass B. Waarom hij rond geschoten heeft en hoe hij aan een geweer kwam is tot nog toe onduidelijk, maar er is een intensief onderzoek gaande.Er zijn 3 zwaargewonden en meer dan 10 gewonden, gelukkig geen dode.
1 van de slachtoffers is de beroemde zoon van Shawn Mendes: Levy. Er is niet veel naar buiten gekomen over zijn verwondingen, maar wat we wel weten is dat hij is opgenomen in het ziekenhuis.- 4 maanden na de schietpartij...
Waarom schoot Cass B?
Na een lang en intensief onderzoek naar Cass is uitgekomen dat Cass mentale problemen had.
Cass was depressief, sneed zichzelf en jaloers. Hij heeft toegegeven zelfmoord te willen plegen, meerdere malen.Er gingen verhalen rond dat hij het gemunt had op Levy, maar dat is onzin. Levy zegt Cass nog nooit gesproken te hebben, en alleen soms hebben zien rondlopen.
Om duidelijk te maken hoe deze schiet partij gelopen is is er een tijdlijn gemaakt:
11am:
- Cass komt aan op school met zijn geweer in zijn tas.
- De conciërge spreekt Cass aan: hij is te laat, maar hij reageert niet en loopt stug door.
- Cass gooit zijn tas op de grond en laadt zijn geweer.
11.52am:
- Cass begint met schieten en loopt een willekeurig lokaal in.Voor degen die het onderzoek gevolgd hebben was dit al bekent, maar hoe het gegaan is in het lokaal was nog niet duidelijk.
(A/n)
CLIFFHANGER
JE LEEST
I don't even know your name [sm]
FanfictionDEEL 1: ~voltooid Wanneer ze op de verkeerde plek op een goed moment komt ontdekt ze liefde. Maar hij ziet haar niet. Denkt ze. DEEL 2: ~voltooid De kinderen van Shawn moeten besluiten of ze in de spotlights willen of niet. Behalve dat gebeurt er i...