"Bu gece ölebiliriz. Ölebiliriz sevgilim..."
Çığlık atarak uyandı Liz. Saat 3.44 dü.Çok korkmuştu , ağlayabilirdi. Sadece basit bir sözdü .Neden bu kadar tesirinde kalmıştı, neden bu kadar çok canını acıtmıştı.Saat eğer çok geç olmasaydı sevgilisi Josh'ı arayabilirdi.Uyuyamayacağını düşünerek sıcacık yatağından yavaşça doğruldu.Çok fazla terlemişti.üzerini değiştirmek için çekmecesini açtı. Parlak bir kağıt vardı çekmecesinde. Şaşırarak kağıdı eline aldı . Elinde çevirdi ve üzerinde yazılı notu gördü . Üzerinde "BU GECE" yazılıydı. Şaşırdı , belki birazda korktu. Kağıdı aynasının önüne koydu.Josh'ın en sevdiği T-shirtlerden biri olan "We" yazılı t-shirt'ü seçti.Su içmek için mutfağa gittiğinde elektriklerin kesik olduğunu fark etti.kendi kendine gerçekten mi diye homurdandı.Ne yapabileceğini düşündü .Evde kalamazdı hayır ev yeterince canını sıkmıştı. Josh'a da gidemezdi . Saat çok erkendi . dışarı çıkmaya karar verdi. Üzerini değiştirip dışarı çıktı. Saat daha dört buçuktu. Güneş doğmamıştı ve heryer çok karanlıktı. Korksada eve dönmek istemedi. Sahile doğru yürümeye başladı. Düşündü . Acaba o not nerden gelmişti.NE anlama geliyordu. Bunlar bir tesadüf olabilir miydi ?Eğer daha fazla bu konuyu düşünürse korkacağını biliyordu, o yüzden düşünmeyi bırkatı.Müzik dinlemek istedi ama telefonunu evde unutmuştu. "Lanet olsun !" dedi."Lanet olsun tüm olanlar da ne böyle.Hepsi canımı sıkıyor.Of sahil ne kadar uzaktaymış." . Sahile doğru koşmaya başladı.Çok fazla karanlık keyfini kaçırmıştı.
Sahil bomboştu.Sadece Liz ve bir köpek vardı.Liz köpeğe doğru yaklaştı.Yanına çömeldi.Köpeği sevmek için uzandığında onun ölmüş olduğunu fark etti.Küçük bir çığlık attı.Gözleri doldu , ağlıyordu.Köpeğe sarılıp ağlamaya başladı. Köpeği kucağına alırken köpeğin bir kağıdın üstüne yattığını farketti. kağıdı çekip aldığında üstünde "ÖLEBİLİRİZ." yazdığını fark etti.Canı çok sıkıldı. Gerçekten bu olanlar neyin nesiydi ? Bu kadar erken bir saatte bukadar çok şey olması.Hepsinin birbiriyle bağlantılı olması.Bu bu imkansız derecede tuhaf bir olaydı. gerçekten bu olanlar onun için çok fazlaydı.Ve saat sadece sadece ... DURUN BİR DAKİKA SAAT 3.45 Dİ ."Ama bu imkansız." diye bağırdı Liz. "Daha demin baktığımda saat dört buçuktu . Bu imkansız .Ah neler oluyor burada. sahilde daha fazla kalamam .Kafayımı yiyorum yoksa.Josh'a gidemem daha güneş bile çıkmadı. Lanet olsun ne bok yiyeceğim şimdi ben." diye bağırdı.Bu saatte yapabileceği tek şeyi yapmak için yürümeye başladı.Yürüyordu.Nereye gittiğini bilmeden yürüyordu.Yürürken birinin karşı caddede garfitti yaptığını gördü. "Bir adam öldürdüm .Affet" yazıyordu. Bu Liz'e çok saçma geldi. Aptal diye mırıldandı. Ara sokakların birine girdi.Bunu neden yaptığını bilmiyordu gündüz olsa bile bu ara sokaklara girmeye cesaret edemezdi.Sokağın sonunda piercing yazan bi ışık gördü. Işığa doğru yürümeye başladı.Dükkana girdi.Burası iğrenç kokulu pis iğrenç bir yerdi.Girdiğine pişman oldu.hemen karşısında dudak piercingleri vardı . Etrafa bakındı kimseyi göremeyince en üsteki piercing i alıp dışarı çıktı.
"Madem ölebiliriz hırsızlık yapmadan ölmiyeyim" dedi.Piercingi cebine attı ."Fırsatını bulursam takarım." dedi.Saate bakmaya korkuyordu."AAA yeter artık .Josh'a gitmeliyim ona olup biten herşeyi anlatabilirim." dedi.etrafına bakındı ama nerde olduğunu anlayamadı. Cadde boyunca yürüdü.Caddenin sonuna gelince sağa döndü.Gözünükapatıp dümdüz koşmaya başladı. Gözünü açtığında Josh'ın dairesinin önünde buldu kendini."Ahh.artık ne olup olmadığı umrumda değil.Biran önce Josh'a sarılmak istiyorum." dedi. Anahtar herzamanki gibi gazeteliği içindeydi.kapıyı açtı. İçerisi korkunç kokuyordu.Yatak odasına girdiğinde Josh'ı uyurken buldu . O da Josh uyanana kadar evi toplayıp temizlik yaptı. Kahvaltıyı hazırladı. oturma odasındaki saate baktı. saat 6.30u gösteriyordu. Liz ne yapabileceğini düşündü.tek yapabileceği uyumaktı.Sonra aklına Çaldığı piercing geldi.Bir anlık içinde pişmanlık duydu. Sonra piercing i alıp banyoya gitti. Paketi açtığında içinden piercingle beraber bir not çıktı."Ah yine mi ? " diye mırıldandı. Notta"NEDEN" yazılıydı. Liz Piercingi takmaya çalıştı ama elleri titriyordu."Ah lanet olsun." diye piercing i fırlattı. artık daha fazla bekleyebileceğini düşünemiyordu, Josh'ı kaldırmak için içeri gitti.Josh uyanmıştı.Liz'i görünce şaşırdı."Liz seni beklemiyordum."dedi."Josh" dedi Liz."Çok garip şeyler oluyor."
devamı gelecek