Lütfen Affet Beni

193 10 2
                                    

HATIRLATMA....

--------------------ZAYN-------------------------

Zayn-Hazırım dememiştim ama sorun yok ama bir dakika nereye daha yeni başlamıştık.Tamam benim ilkin oldun ama yani hemen bitemezki yani ben öyle biliyorum (ahh safım benim yaa sana oyun oynuyorlar haberin yok uyan uyan yaz geldi hala kış uykundan kalkamadın)

Demi-Bak Zayn bunlar oyundu tamam mı biz Taylorla plan kurmuştuk ben seni etkileyip senin ilkin olup planı anlatacak ve bunları bitirecektim anladın mı.Şimdi söyledim ve bitti hı bu arada kuralar yok o sadece planın içinde vardı.Neyse ben kaçar.

Deyip çıkmıştı ama nasıl olur beni oynattı bunun acısı çok kötü olacaktı zaten kural koyma sebebide buymuş demekki yoksa insan niye sevdiklerine kural koyup özgürlüğünü elinden alsın.Allahım neye düştüm ben böyle sen benim aklımı koru o benim ilkim olmuştu benim ilkim böle olmamalıydı.Taylor denilen kızda çok tehlikeliymiş Harryi uyarsam iyi olur ama ilk önce duş alıp o pislik kızın dokunduğu yerleri iyice yıkamalıyım.

                     Ama şunu bilsin ki artık  senin bana kurduğun kuralların geçersizse daha benim sanakurduğum kurallar var hemde "CAN YAKICI KURALLAR"

YENİ BÖLÜM....BU BÖLÜMDE BİRBİRLERİNE AŞKLARINI ÇIKLIYORLAR BİLİYORUM ÖLE OLSADA SIKICI OLACAK AMA ANLAYIN BENİ İŞTE OKULUM VAR VE ERKEN YATMAM GEREKİYOO O YÜZDEN DERSLER FALAN VAR O YÜZDEN KISA OLABİLİR.AMA YİNEDE KIZMAYIN SÖZ VERİYORUM Kİ BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ ÇOOK UZUN YAZICAM TAMI TAMINA 4-5 SAYFA OLUCAK :) :) İYİ OKULMALAR 

ZAYN...

Şu an inanmayacaksınız ama kız gibi ağlıyodum.Ben onu sevmiştim ki hala da seviyorum ama o beni sadece kulladı.Biliyorum biraz garip bir dakika ya ne birazı baya baya garip benim bildiğim tam tersi olurdu ama burda kız kullanıyo ondan intikamı mı alacaktım hemde çook kötü bir şekilede.

DEMİ...

Onu kullanmıştım neden bilmiyorum ama çok üzülmüştüm.Artık kalbime söz geçiremiyordum ben onu seviyordum bunu kimse değiştiremezdi hemde kimse.İçimden evine gidip ondan özür dileyip dur bir dakkika ya ne diyorum ben töbe töbe ama gerçektende onu sviyordum hemde tüm kalbimle ben onsuz nasıl yaşarım.

TAYLOR...

Biliyorum çok saçma ama ben Harry'e aşığım hemde sırıl sıklam onsuz 1 dakkikam bile geçmiyo.Sırf ona yakın olabilmek için çocukla uğraşıyorum.Sanırım bu durumu Demi ile konuşmalıım gerçi o bile karşı çıkamaz ama bu aşka....

ASHLEY...

Off of olmuyo ne yaparsam yapim kalbime söz geçiremiyorum neden böle oluyoki ne günah işledim ben yaa Tanrım sen bana yardım et Niall'a aşık oldum hemde feci şekilde bunu kesinlikle Demi ile konuşmalıyım.Hemde hemen....

SELENA...

Bazen düşünüyorumda nasıl ona aşık olmayı akıl edebildim şu duruma bak hani bizim kuralımız öff aman be kuralların canı cehenneme ben Liam'a aşığım ve bunu kimse değiştiremez Demi bile ama yinede Demi ile konuşalım nolur ne olmaz.

MİLEY...

Hemen Demi ile konuşmalıyım o bile karşı gelemaz ama yinede konuşmalıyım Tanrım inanmıyorum ya aşık ola ola Louis'e oldum ama çok yakışıklı aman neyse ben Demiin odasına gidiyim.

DEMİNİN ODASINDA....

Demi-Bence gidip konuşalım kızlar gerçi Zayn beni affetmez ama yinede şansımızı deniyelim.

Taylor-Tamam ama nasıl?

Miley-Evlerine gidelim.

Demi-Yaptıklarımızdan sonra mı yapayın Tanrı aşkına.

Selena-Bence Miley haklı bize bir şans vermak zorundalar her insan bir şansı hakeder.

Demi-Aslında haklısın bencede ama bu akşam olmaz yarın saat 6:30 gibi gidelim zaten erken uyanıyorlar.

Taylor-Tamam o zaman şimdi yatalım yarın toplanıp gideriz.

Ashley-Peki o zaman yarın saat 6:30 gibi kesinlikle gidiyoruz değil mi?

Demi-Evet ama şimdi uyuyalım.Size iyi geceler.

(Taylor-Miley-Selena-Ashley)-Sanadaaaaa.

Demi-Anırmayın anladık hadi hadi odalarınza.

YAZARIN ANLATIMI....

Erkeklerde konuşmuş kızları sevdiklerine karar vermişlerdi.Yarın akşam gidip onlara aşklarını açıklayacaklardı ama Zayn emin değildi.Çünkü Demi onu aldatmıştı gururlarıyla oynamıştı bu yüzden daha başlamadan Demi bizi bitirmişti ama kim bilir belki affedecektir.Zaten aşkları aynıydı.

Taylor-Harry

Ashley-Niall

Selena-Liam

Miley-Louis

Hepsininde aşkları tek taraflı değildi bu iyi birşey peki yaa Demi ve Zayn onların aşkları nasıl devamını okuyalım ve görelim.

ERKEKLERDEN DEVAM....

Bu kısmı geçicem çünkü hemen hemen tahmin etmişsizidir diye umuyorum.İşte Demi ve Zayn hariç onlar birbirlerinin gözlerine tutulmuş gibi baktılar.Birbirlerine aşık olduklarını kızlar ve erkekler söyledi ve erkekler kızlara bir şans verdi ve sevgili oldular.Ama sıra Zayne gelince o Demiye bir şans vermedi tam tersi onu evden kovdu herkes çok şaşırışdı ama bu onun kakarıydı kimse karşıamazdı.

OKULDA....

DEMİ....

Bizim kızlar çocuklarla çıkıyodu tabi bende sap gibi kalmıştım.Zayni görünce onu bir kenara çekip konuştum.

Zayn-Ne yapıyorsun sen be

Demi-Bak Zayn senden özür dilerim şu ana kadar ilk defa birne özür diliyorum buna da beni pişman etme ve beni dinle açıklama yapabilirim.

Zayn-Yap o zaman açıklamanı seni dinliyorum.

Demi-Tamam ama bölme

Zayn-Bölmem hadi

Demi-O gün okulda müzik salonunda gitar alıp kimse görmeden şarkı söylemiştim.Ve bizim Taylorda ben gitar çalıp şarkı söylerken telefonuyla videoya çekmiş.Sonra ben onu görünce onun yakalarından tutup duvara yaslayıp videoyu silemsini söyledim o da bir şartla dedi bende neymiş şartı dediğimde bana Zayni yatağa atıp onun ilki olucaksın sonrada sana söylediğim planı Zayne anlatıp oradan gidiceksin dedi bende yok ya yapmasam ne yaparsın dedim oda bu videoyu tüm okula yayarım dedi bende kabul etmek zorunda kaldım anla beni lütfen.Ve ne olursun inan

Zayn-Peki sana inandım ama bunları bana anlatıp öle yapmış gibi gözüke bilirdin ben seni seviyoken sen beni anlamsız bir şey için kullandın ne diyeyim ki sana 

Demi-Kalbime söz geçiremedim Zayn olmadı sana aşık olsum her seferinde senden uzaklaştım bana aşık olduğunu biliyorum.Çünkü bana söylemiştin seni dinlemeliydim bende sana aşık oldum her defasında benden nefret etmen için herşeyi yaptım ama sen yinede bana aşık olarak kaldın anladım ki o an bende sana aşığım ve bunu kimse engelleyemez sana sadece tek bir şey diyeceğim "LÜTFEN AFFET BENİ"

İNTİKAM (ZAYN MALİK-DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin