masalah haters yg xguna

41 4 0
                                    

"Kpop gay"
"Kpop plastik"
"Kpop kafir"
"Kpop seksi"
Mesti ramai kpopers selalu dengar ayat² mcm ni kan?? Memang betul ape yg diorang semua cakap tapi ade juga yg salah, malah bukan kesemua artis² kpop ni buat plastik surgery ade yg muke semula jadi sejak dilahirkan cuba siasat ape yg diorang slalu makan dan perhatikan, kebanyakan makanan mereka terdiri dari sayur-sayuran contoh kimchi maksud sebenar kimchi kobis pedas tapi, jarang kita lihat mereka makan daging sebab ape sebab daging di Korea sgt mahal dan mereka cuma makan bila mereka ada duit. Haha Kpop kafir(?) Walaupun mereka kafir tapi mereka hormat orang yang beragama islam contoh 2ne1 tidak berpakaian seksi ketika datang ke Malaysia, Rapmon BTS juga pernah cakap gadis malaysia sgt cantik ketika memakai tudung, T.O.P BigBang juga tahu menyebut ASSALAMUALAIKUM, SNSD pernah hentikan persembahan di tengah² lagu kerana mereka menghormati azan malah mereka menyuruh fans islam mereka solat terlebih dahulu. Mereka hormat agama kita, mereka tahu ape yg kita boleh buat dan ape yg kita tak boleh buat tpi kenapa kita menyalah anggap semua perbuatan mereka, kita seperti orang bodoh yg cuba lari daripada orang kafir mcm tu ke(?) Salah ke kita berkawan dengan org kafir klw jiran kita beragama Budha sanggupkah kita bermasam muka hanya sebab mereka orang kafir sanggupkah(?). Seksi??? Memang mereka seksi kerana mereka bukan seperti org islam yg ade amanah untuk menutup aurat tpi ade kita ikut ade kita pegang amanah untuk tutup aurat, memang tak semua yg free hair yg seksi tpi siapa yg bodoh, yg tak tahu ape² atau pun yg tahu tpi buat² tak tahu. Cuba la fikir blk ape slhnyer klw kita minat kpop dan berfikiran positif terhadap niat baik mereka....
[#]kpopers
[#]copy smpai haters bce
[#]Bts...Army...Igot7...EXO  4life

Kpop StoryWhere stories live. Discover now