Ahoj, jsem Mally Jussová. Je mi 19 a mám mladší sestřičku, které je 5 let. Bydlím v Ontariu. Rodiče nám zemřeli při přestřelce ve mestě . Už to bude rok. Zoui (sestřička) jsem si vzala do opatrovnictví. Mám nejlepší kamarádku Mishell. už 5 let má kluka Dennyho. Je to zároveň můj nejlepší kamarád. Oni jsou pro mě vším.
*(pohled Mally)*
Je první den školy, druhého pololetí. Já , Mishell a Danny chodíme na Hollywoodskou uměleckou. Zpíváme, jak jinak. Začali jsme už ve 4 letech. Když začala hodina, přišla k nám do třídy naše ředitelka a oznámila nám, že k nám do třídy má přijít nový kluk. Prý se věnuje zpěvu taky od mala. Že prý zpíval na schodech u divadla. Už jenom tím se mi zalíbil jakou ma odvahu a kuráž.
Po velké přestávce přišel. Já byla úplně mimo. Přicházel do třídy se skloněnou hlavou. Šel do půlky třidy , zastavil se a zvednul hlavu a rukou si prohrábnul kaštanově hnědé vlasy. mezitím ho ředitelka představila.
,,Tak třido, tohle je Justin Bieber''. Upřel pohled na nejhorší holku ze třídy svýma medovýma očima a já se probrala z nejkrásnějšího snu. Selena .... ach můj bože. Denny s Mishell se na mě koukli a začali se smát. I Selena na mě vrhla zlomyslnej úsměv.
*(pohled Justina)*
Konečně nová škola, nový lidi, všechno nový, takhle sem se ještě na nic netěšil. Když mě ředitelka vedla do třidy, šel sem ze skloněnou hlavou. Jen co jsme došel k půlky třídy a zvednul jsem hlavu viděl jsme ji. Byla dokonala. Těšil jsem se, až jí poznam.
Nevím jestli mám vůbec něco přidat. Komentujte a prosím o váš názor. 2Votes 2komenty a přidámdalši .
Děkuju. Káč :3 :*