''Ach jo,,uplynulo asi 6 hodin a Zoui nikde. Obvolali jsme všechny, ale nikdo nic nevěděl a učitelka ve školce řekla že Zoui odešla s hubenou, vysokou dívkou , který ma dlouhé tmavě vlasy .
Byli jsme i na policii, řekli že nám pomůžou hledat.
Najednou zvonek. Doslova jsem běžela ke dveřim , myslela sem, že to bude někdo kdo ma Zoui nebo aspoň informace, že se v pořádku, zdravá aj. Otevřela jsem dveře a stál tam Justin
,,ahoj, Justine , omlouvam se ale musíme tu hodinu odložit.
,,Proč?"
,,Mojí malou sestřičku někdo unesl a nesmim strácet čas.''
,,Já vám pomůžu,'' usmal sem a pozvala sem ho dal . Byla jsem, rada aspoň nás bylo víc . Mezitím přišel i Danny. Takže jsme byli 4 , policie , ale potřebujeme ještě někoho.
Vzali jsme auta a vyjeli prohledat město. Já jela s Justinem , Mishell sama a Danny taky sam. Celý den nic . Nikdo se neozval, nic . Byla sem na dně.
,,Už nevím co mám dělat.'' řekla sem a z oči mi pomalu po tváři začali téct slzy. Justin se mi snažil utišit zastavil a obejmul me. Teď jsem neřešila jestli sem mi líbí nebo ne. Jediný co jsem řešila bylo to abych našla moje štěstí. Zoui. Byla sem vystresovana. Ale tohle hledání nemělo konce. Vzchopila sem se a řekla si že to nevzdám ! Když mi život dává překážky tak budu bojovat i kdyby me to melo stát všechno.
Když už moc lidí nezbylo , teda z tech který jsme obvolali a objeli, tak me něco napadlo. Moje největší nepřítelkyne ! Ano je to ona! .......
Omlouvám se tahle část je hodně kratka . a omlouvam se za chyby !
chcete se dozvědět kdo? aspoň 6 votes a 5 komentářů :))
*káč* :*