Konečně se otevřeli vchodové dveře, poznal jsem to podle jejich vrzání.
Rychle jsem otevřel oči a né moc vlídně uvítal ranní paprsky.
Ještě než stačila cokoliv říct, nebo utéct, začal jsem.,,Musím ti to vysvětlit... To, že jsem tu spal opřenej o strom celou noc neznamená, že si s tebou nepotřebuji promluvit." spustil jsem.
,,Prosím... Nerd, nech mě to vysvětlit." povzdychl si přešel blíže k ní.
Neprotestovala, to vysvětlení jsem jí dlužil.,,Říkal jsem, že jsi tam neměla být... " mé oči zkoumaly perfektně zastřižený trávník.
Vždyť, ani neví kvůli čemu jsem se do té nemocnice dostal.,,Můj bratr je jeden z těch frajerů na škole." řekl jsem s trochem znechucení v hlase.
,,Nikdy jsem nechtěl být jako on..." odmlčel se, to opravdu ne.
Být jako Nash, nebo dokonce Mike by byla katastrofa.,,Jde o to, že už to, že nejsem jako on ho štvalo. Nejvíce, ale jeho kamarády.
Tvrdili, že jsem bačkora a... Byl jsem debil.. Kdybych nic z toho neudělal, možná by toho nechali.. ",,Pokračuj, jak si na to co tvrdili zareagoval...?" pohlédla do mých očí jemně se na mě usmála pro trochu povzbuzení.
,,To, že nadávali mě, mi bylo jedno, Nerd... Ale to, že začali nadávat na tebe... " znovu jsem se odmlčel, v očích mi plál vztek.
,,S jedním z těch kluků jsem se začal rvát.." zamumlal jsem. Ach ano, potetovanej krypl.
,,A tak jsi se dostal do nemocnice." Špitla.
,,Slíbil jsem, že když se s tebou nebudu bavit, tak tě nechají a nebudou si tě vůbec všímat... Jak vidím, tak to porušili. " hlesl jsem a trochu se zamračil.
,,Vždyť jsi brečel smíchy.." řekla nepřítomně a ruku zatnutou v pěst si položila na hrudník, asi gesto toho, že jí tohle nejvíc trápí.
,,Uvěřila jsi mé lži.. Slzy byly pravé, ale můj smích nikoliv." jemně jsem ji pohladil po tváři, naštěstí se neodtáhla.
,,Nechci, aby ti někdo ublížil." přistoupil jsem k ní ještě blíž, naklonil se těsně k jejímu uchu, jako bych jí chtěl sdělit nějaké tajemství.
,,Omlouvám se Stewartová." zašeptal jsem těsně vedle jejího ucha.
▪
So guys! Nejdelší kapitola!
Už jen 5 kapitol do konce (nepočítám ty bonusové)Líbila se?:)
ČTEŠ
Cameron || Shortstory ✔
Proză scurtăZabloudit v lese a vymyslet pomstu? Pro Camerona žádný problém. |Příběh z pohledu tentokrát Camerona a pokračování "Nerd"| - Vyjádřování a styl psaní v Cameronovi je jiný než v Nerd, jelikož každým rokem se vyjadřujete jinak a tohle není výjimka. #3...