Nominowała mnie Marlena1999. Dziękuję :)
Fakty:
1. Mam ma na drugie Weronika.
2. Lubię wodę lekko gazowaną.
3. Mam bardzo piękny wygaszacz ekranu. Mogłabym się w niego wpatrywać wieczność.
noirseptentrion ❤❤❤❤❤❤4. Mam na tapecie Steve Aoki i pierwsze co widzę po odblokowaniu telefonu to jego krocze (tak to wypchane)
5. Mam dwójkę pięknych dzieci 😳 xfvck_someone i xxJustMeBitchxx.
6. Zawsze przy myciu nauczyć nabieram weny twórczej.
7. Dalej nie rozumiem, dlaczego geje są tak przystojni...
8. Umarłam kiedy przeczytałam nominację od Pushken. Bo hello! Jesteś za mądry!
9. Zaczęłyśmy pisać z moją psiapsiółą texting i już w pierwszym rozdziale nie był tym czym miał być😂😂
10. Nic mi się nie chce. Próbuję się uśmiechnąć, ale nie mam siły😂
11. Rozmawiając z xfvck_someone i xxJustMeBitchxx, popłakałam się ze śmiechu.
Nominował mnie Pushken. Nie bd Ci dziękować!!!
1. Pisanie, granie na gitarze i fotografia!
Kocham fotografować ❤ Kiedyś robiłam dużo zdjęć. Uwielbiam foty w B&W 💜💜💜💜2. Z tego jakim człowiekiem jestem teraz. Wyjście ze złego towarzystwa, to było dla mnie jak do tej pory największym osiągnięciem.
3. Za przyjaciół, na których mogę liczyć w każdej chwili. Mam pewność, że jeśli do nich zadzwonię w środku nocy, to ich pierwsze pytanie będzie brzmiało: 'gdzie zakopujemy zwłoki'.
Za rodzinę, bo dzięki niej jestem gdzie jestem. To oni mnie wspierali każdego dnia, to ona we mnie wierzyła, kiedy każdy już zwątpił.
Za to, że żyje, bo tak jakby... życie jest najważniejsze.