on

3.5K 282 108
                                    









Başımda öten bilmem kaçıncı alarmı susturduktan sonra sıcacık yorganımın altına geri girdim.Neden bu kadar alarm kurmuştum ki?Okul falanda yoktu.Yani varsa haberim olurdu değil mi?Bir dakika bugün 15 Mart değil, değil mi?Yoksa kendi kendimi yok etme metodları düşünmeye başlayacaktım.Yatakta hızlıca doğruldum.

"BUGÜN 15 MART DEĞİL DİYİN!!!"

Diye bağırdığımda oda arkadaşım Damla ders çalıştığı masasından başını kaldırıp bana döndü.

"Bugün 15 mart değil"

"Oh rahatladım"

Diyip yatağa huzurla kendimi bıraktım.

"Çünkü 16 mart olacak "

Damlanın sesi kulaklarımda yankılanırken jet hızıyla yataktan kalktım ve telefonumu elime aldım instagramdan onlarca mesaj görmüştüm.Dikkatimi ordan alıp saate baktığımda 15:00 yazıyordu.Bi ara gerçekten gece oldu sanmıştım. Koşturarak banyoya girdim elimi yüzümü yıkadıktan sonra bir çırpıda dişlerimi fırçaladım.Banyodan kendimi attım ve dolabıma koştum.

"Ne bu acele ya?"

"Bugün Robert İstanbula geliyor"

"Komikti."

Diyip f*zik çalışmaya devam etmeyi seçti.Ona söylesem dalga geçtiğimi düşünür müydü?Dolaptan aldığım siyah pantolonu geçirdikten sonra üzerinede Supernatural baskılı polarımı geçirdim.

Telefonu elime alıp instagrama girdim. Roberttan gelen mesajlar gözlerimin dolmasına neden olmuştu özelliklede son mesajı yaklaşık iki dakika önce atmıştı.

robertdowneyjr:Şu an havaalanına gidiyoruz benden saklanmaya devam et.

Sırt çantamı omzuma attım.

"Damla sabiha gökçen'e nasıl gidicem?"

"Hayrola Robert sana geri dönüyorum diye mi yazdı?"

"Evet"

Dediğimde Damla gülmeye başlamıştı. Ama suratımda mimik oynamadığını gördüğünde gülmesi yavaş yavaş durdu

"Sen ciddisin."

"Çabuk taksi çağır.Yolda anlatırım."

Diyip koşturarak merdivenlerden indim.Kız yurdunda olmak gerçekten çok zordu her yerde sanki insan kaynıyordu.Damlanın arkamdan adımı seslendiğini duyduğumda çoktan kapıya geldiğimizi fark ettim.

"Lan dursana!!"

"Kaç dakikaya gelir?"

"Ne biliyim?"

Kapıyı sertçe açtım ve taksinin gelmesini beklerken telefonu elime aldım.

tonystarkinkizi:Bekle beni sevgilim.

tonystarkinkizi:Lütfen.

Ağlama isteği ilk defa bu kadar ağır basıyordu.Taksiyi gördüğümde tam durmasını beklemeden arabaya attım kendimi Damla da aynı hızla binmişti.

"Abi çok acil Sabiha gökçen havaalanı gitmem gerek ne kadar tutarsa iki katını vericem"

Çok büyük konuşmuştum.Ne de olsa ben bir öğrenciydim ve büyük bir ihtimal cebimde yol parasını bile karşılayacak param olmayabilirdi.Yol boyunca taksiciye acele etmesini tekrar edip duruyordum aynı anda instagramı kontrol ediyordum ama hiçbir şey yoktu.Havaalanın önüne geldiğimizde;

"Abi bekle"

Diyip arabadan indim çünkü Robert'ı görmüştüm en azından peşindeki gazetecileri.

"Robert!"

Diye son gücümle bağırdım.Ama duyması imkansız gibi bir şeydi çünkü çevresindeki kızlar bağıra bağıra Robert'a ulaşmaya çalışıyordu.Biraz daha yaklaştıktan sonra aklıma bir fikir geldi.

"YARİM!!"

Kimse dönüp bakmamıştı bile biraz daha yaklaştım ve bu sefer bütün gücümle bağırdım.

"YARİM!!!"

Bu sefer flaş sesleri dahil bütün sesler kesilmişti.Robert bana bakıyordu bana.
Gözümden bir yaş süzüldüğünde buruk bir gülümseme aldı dudaklarım. Telefonuma bildirim geldiğinde elime aldım Robert'tandı

robertdowneyjr:O çirkin kız sen misin?

Suratımda koca bir gülümseme ile başımı aşağı yukarı salladım.Robertta gülüyordu.Ona her adım yaklaştığımda o da kalabalığı özür dileyerek geçiyordu.Aramızda bir,iki adımlık mesafe kaldığında kollarımı boynuna doladım.Flaşlar işte şimdi daha şiddetli patlıyordu.Kulaklarımı aşırı derecede yormuşlardı.Etrafımızı siyah takım elbiseli adamlar sararken Robert kulağıma bir şey fısıldadı.

"Her şey iyi olucak"

Sadece baş sallamakla yetindim güvenlik yavaş yavaş gazetecileri bizden uzaklaştırırken fanlar donuk bir şekilde bize bakıyordu. Başımı gömdüğüm yerden çıkardım ve burnumu çekerek kızlara baktım.
Herkes imrenerek bize bakıyordu.

"Hadi gidip onlarada sarıl.Lütfen"

Gözlerimiz buluştuğunda tekrar gözümden bir yaş geldi.

"Ağlama"

Başımı hızlı bir şekilde aşağı yukarı salladım ve elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim.Robert saçlarımın arasına bir öpücük bıraktığında kızlar çığlık atmıştı.Büyük olan çığlıklar. Robert kızlarla teker teker sarıldıktan sonra yanıma geri geldi.Tam bir şey demek için ağzımı açtığımda arkadan taksici bağırdı.

"ABLA HADİSENE SABAHA KADAR BEKLEYEMEM SENİ!"

hi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin