Μέχρι που άκουσα ένα πυροβολισμό, άνοιξα τα ματιά μου, και είδα τον παπά μου,πες μένω κάτω και δίπλα να έχει μια λίμνη με αίμα, πήγα να τρέξω κοντά του και φώναζα παπά... όχι...... Δεν έλαχα τα δάκρια μου ήθελα να πάω κοντά του, να τον αγκαλιάσω κάτι για να δω ότι είναι καλά, και δεν με αφήναν, γύρισα το κεφάλι μου προς τα δεξιά για να δω τον δολοφόνο που σκότωσε τον παπά μου. Ήταν ένας άντρας και στο πρόσωπο είχε μια ουλή, στο κεφάλι του φορούσε ένα στέμμα και δίπλα ήταν μια μικρή κοπέλα, πρέπει να ήταν η κόρη του, κοίταξα τον παπά μου δεν κουνιόταν... είχα Βάλη ξανά τα κλάματα, προσπαθώντας πάλε να πάω κοντά του με άρπαξε ένας άντρας και με σήκωσε απάνω και τους φώναζα είστε δολοφόνοι.... σκοτώσατε τον παπά μου.. με πήραν πάνω εκεί που ήταν εκείνος ο άντρας που είχε την ουλή και το κοριτσάκι, μου είπε ο στρατιώ της γονάτισε και φίλα τα πόδια του κοριτσιού,εγώ δεν ήθελα αρνήθηκα, με πιασαν από το μαλλί και με χτύπησαν με το κεφάλι στο πάτωμα και μου έλεγαν φίλα τα πόδια τις πριν σε σκοτώσω.
Το είχα κάνει, και σήκωσα το κεφάλι μου, και την αγριοκοίταξε ,και κατέβασε το βλέμμα τις, και τους είχα φτύσει, ο στρατιώτης με έσερνε τραβώντας με από το μαλλί ,άνοιξε το μπουντρούμι και με πέταξε μέσα, εγώ κουλουριαστήκα και άρχιζα να κλαίω, μετά από λίγα λεπτά ήρθαν και άνοιξαν το μπουντρούμι, ήρθε κάποιους και μου χάιδευε τα κεφάλι μου, άνοιξα τα μάτια μου και είδα πώς ήταν η μαμά μου.Μαμά: αγόρι μου...(και με αγκάλιασε δυνατά)εγώ θα είμαι πάντα κοντά σου... δεν θα σε αφήσω ποτέ μόνο σου(και άρχισε να κλαιει το ίδιο και εγώ).
Καρλ: φοβάμαι.... (σήκωσε το πιγούνι μου)
Μαμά: δεν θέλω να φοβάσαι, θέλω να είσαι δυνατός(μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο, ήρθε ένας στρατιώτης, σηκώθηκε, και άφησε σιγά σιγά το χέρι μου, έτρεξα κοντά της)
Μαμά:σαγαπώ πολύ μην το ξεχάσεις...
Καρλ: μαμά που θα πας??? Μου υποσχέθηκες πως θα είσαι κοντά μου(και έκλεισαν το κάγκελο, άρχιζα να κλαίω ασταμάτητα)
Καρλ: μαμααααα!!!μην με αφήσεις μόνο μου!!♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
ΓΕΙΑ ΣΑΣ😙ΕΒΑΛΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ..
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΦΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ☆~☆
Ββ💝
ESTÁS LEYENDO
The Princess and the Pilot
RomanceΚινά 1873 κυβερνούσαν τότε η βασιλιάδες, η κάθε πόλη είχε το δικό τις βασιλιά. Εγώ ήμουν βασιλικής οικογενείας, μέχρι..... εκεί που δεν το περιμέναμε.., μας κήρυξαν πόλεμο, είχαμε ηττηθεί, και οι γονείς μου είχαν παραδοθεί. Είχαν έρθει οι στρατιώ...