Merhaba-

49 5 0
                                    

Aynaya son kez göz gezdirdim ve TA MAM HA Rİ KA YIM.

Sue hadi artık in aşağıda seni bekliyorum.

-Geldim be cadıı.

WOWW HARİKA GÖZÜKÜYORSUN SÜRTÜK.

Sue kocaman bi gülümsemeyle anahtarları fırlattı.Ve mercedese binip party'nin olacağı yere geldik.Karşımızda kocaman bir ev.İçerden müzik sesleri geliyor.Ve biz patlamaya hazırız!!!

İçeri girdiğimizde gözüme ilk çarpan şey yakışıklı çocuklar oldu :D Ne bekliyordunuz kızlara mı bakacaktım yani her neyse.Sue resmen gözleriyle Harry'i arıyordu.Tanrı aşkına ne buluyordu bu piçte!İçimden bunları geçirirken Harry'le gözgöze geldik.Hemen kafamı yana çevirip Sue'ye döndüm elimle Harry'i işaret edip 

''Bak orada Sue'' deyip anırdım.

''Sayende anladı sürtük öküz gibi elinle işaret ettin çocuğu.''

''Hadi gidip konuşsana- diye Sue'yi itiştirip duruyordum.'' 

***

Koltuklardan birine yığılmıştım ve Sue hangi cehennemde hiçbir fikrim yoktu!Yanıma esmer siyah saçlı harika bir çocuk yaklaştı.O kadar içmiştim ki onu bulanık görüyordum.

-Vavv!Merhaba yakışıklı deyip kahkahayı patlattım.

+Farkında mısın bilmiyorum ama şuan tüm erkekler başında verdiğin frikiği izliyor'' dedi.

-Kafamı sağa sola çevirip salona göz gezdirdim.Eteğimi biraz aşağı çektim ve ''Gençler yanıma gelsenize yaa'' diye bağırdım.

+Esmer çocuk - yakışıklı olan :D- beni kucağına aldı.Ve şuan sabah nerde olduğumu dahi bilmiyorum.Dün gece ne çok şey yapmışım öyle.SUE ACABA HANGİ CEHENNEMDEYDİ???

Yattığım yataktan yorganı üstümden attım ve üstüme göz gezdirdim.Altımda bir eşofman üstümde ise bir t-shört vardı.Ne ara bunları giymiştim!Yoksa he-hey o mu giydirmişti bunları??

Oda gayet ferah ve büyüktü.Yan koltukta elbisemi gördüm.Ama üstümdekiler çok rahattı ve çıkarmaya hiç mi hiç niyetim yoktu.Telefonu elime aldım ve Sue salağına mesaj attım.

*

''HANGİ CEHENNEMDESİN SÜRTÜK.''

Üst üste bir sürü mesaj attım.En sonunda aradım.Ve telefonun sesi içerden geliyordu.Sesin geldiği yöne doğru ilerledim.Merdivenleri indim.Kulağımda hala mal gibi telefonu tutuyordum.Mutfaktaki masanın üstünde Sue'nin telefonu çalıyor.Telefondan kafamı kaldırıp 5 erkek ve 1 Sue'yle karşılaşmanın şokuyla gözlerim pört pört masaya doğru ilerledim.

''Sue?''

''Ne öyle ilk defa görmüşsün gibi konuşuyorsun amk'' dedi ve masadakiler güldü.Bir kiş ihariç dünkü esmer çocuk.

Sue herşeyi anlattı ve beni hepsiyle teker teker tanıştırdı.Hepsi çok cana yakın samimi ve tatlıydılar.O Zayn denen egoist hariç.Kendini beğenmiş bi havalar sanki çok yakışı- evet çok YAKIŞIKLI.Aslında olayların şokunu hala atlatamadım.

Şuan resmen 5 taş - kas yığının yanında oturmuş kahvaltı yapıyorduk.Bu bir ilk.Saat daha erkendi.Ve bugün Cumaydı.

''Sue okula gitmeyi düşünüyo musun?Yoksa eve devamsızlık mektubu mu gelsin?''Okula gitmeye ne dersin??

-Sue okul üstlerini dün arabasına koymuş!Benimkileride almış.Ne ara almışsa.Zeki kız.Dışarı çıkıp üstleri alırken Zayn'e bakış atıp içimden egoya bak Sue'nin götünden büyük diye geçirip güldüm.(SUE'NİN GÖTÜ BİRAZ BÜYÜKTE.) 

***

Okul üstlerimizi giydik.Ve Harry'de bizde geldi.Diğer çocuklar okumuyormuş onlar üniversiteli Harry bir sene sınıfta kalmış.Harry'le arabada sohbet ettik.Sue'den hoşlanıyor gibi gözüküyor.Okula geldiğimizde tüm gözler üstümüzdeydi.Harry güneş gözlüğünü takınca iyice seksi oldu ve tüm okul hayvan gibi bakıyordu.Eee 2 ezik yakışıklı çocuğun yanında ne halt yiyoruz?deyip kendi kendime kıkırdadım.Ders başlamadan Harry çıkışta bir şeyler yapmak için Sue ve bana telefon numarasını verdi.BU GECE DE EĞLENİCEZ GİBİ GÖRÜNÜYOR SUE DEYİP KAHKAHAYI PATLATTIM.

PİÇ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin