Okula girdiğimizde tüm gözler üzerimizdeydi.Sue'ye baktım ve salağı yanımda bulamadım.Eminim ki şuan herkez bana bakıyor ve dedikodumu yapıyor.
Sınıfa girmeden kapının oradaki iki kızın konuşmasına şahit oldum.
+Şu gerizekalı, ezik Mika ve Sue dün serseri çocuklardan ikisini tavlamışlar.Yatmışlardır kesin sürtükler ...
(HEY BU DURUMDA SÜRTÜK BİZ Mİ OLUYORUZ??? SENİ SİKECEĞİM KIZIM!!1)
O anda yanıma Sue geldi.Ve turuncu sürtük kızı kolundan sürükleyip tuvalete soktum.Tüm hocalar peşimizden geliyordu.Ki -umrumda değil- hemen kapıyı kilitledim.Ve sürtüğü oracıktaa dövdüm.Yanlış kişiye çattın kızım.Sen bana ve Sue'ye sürtük ha? Tokatı indirdim.Ve saçlarından tutup kafasını duvara vurdum.O adar sinirliydim ki kafasını sürtüp ateş çıkarabilirdim.
Sue koluma dokundu ve yeter bu kadar deyip kahkaha attı.
Arkamı dönüp Sue'ye buda yattığımız için deyip kıza bir tokat daha attım.Gözlerinden yaşlar akıyordu ama bunu asla kaldıramazdım.Tanımadığım insanların benim hakkımdaki düşünceleri önemsiz falan değil baya da takıyorum.Kilidi açıp okulun koridorunda havalı yürüyüşümüzü yapıyorduk (SANKİ O AN MÜZİK ÇALIYOR VE RÜZGAR ÇARPIYOR GİBİ HİSSETTİM)Herneyse kafamı sağ tarafıma çevirdiğimde delici bakışlarıyla beni süzen Zayn Malik'i görmek pekte zor olmadı.Gözleri çok derindi.Bir o kadar da çekici.Hey bu çocuk tam anlamıyla mük- HEY nediyorum ben kendine gel Mika.
Zayn bana bakıp yanına gelmem için işaret yapıyordu.Arkama baktım kimse yoktu.Evet, evet beni çağırıyordu.Tuvalette eteğimi biraz daha kısaltmış ve parlatıcımıda sürmeyi unutmamıştım.Gerçekten seksi duruyordum.Tüm koridorun bizi izlediğine yemin edebilirim.
Tam Zayn'in yanına gidiyordum ki müdür yardımcımız bayan Katy (SÜRTÜK HOCA İÇİMDEN SÖVÜYORDUM.) yanıma gelip kolumdan sıkıca tutup;
-Benimle geliyorsun Mika, başına büyük bir dert aldın.
Zayn'in gözleri bir anda Katy hocaya döndü ve sinirli sinirli kadına baktı.Sanki dövecekti kadını.Zayn sorun çıkarmadan hemen Katy sürtüğüyle gittim.
***
Bu kaçıncı vukaat Mika?
A-ama ho-hocam bana sü-sür
Kes sesini Mika, bu sefer haddini aştın.Sue ve sana uzaklaştırma vereceğim.
Sue'nin suçu yok.
Kes sesini.Çık dışarı.
(SENİ SÜRTÜK SEN KİMSİN DE BENİ ODADAN ATIYORSUN BEN İSTİFA EDİYORUM Bİ SN. KARIŞTI AHAHAHAH)
Dışarı çıktığımda cool cool umursamaz tavırlarımla herkezin üzerinde göz gezdirmeye başladım.Sue yanıma gelip tükürerek;
-Noldu, noldu? dedi.
+Tükürmeden konuş be kanka dedim.Ve kahkahayı patlattım.Tüm koridor kahkahamla inledi.
-Kes şunu Mika noldu?
+Sadece uzaklaştırma deyip sırıttım.
-Lanet olası devamsızlığınkaç gün sen farkında mısın Mika bana bişey olmaz benim daha 1 gün ama senin 7? Lanet olası sürtük hoca.
+Ah, nasıl unuttum.Lanet olsun.
NE YANİ BU KADAR ÇABUK MU MİKA'NIN OKUL HAYATI BİTECEK!!!1 YORUMLARI BEKLİYORUM LÜTFEN YAZIN VOTEDE BEKLİYORUM BEYBİLER MUCUKSS :* <33333333333