6; tudom

98 22 37
                                    

közelebb hajol hozzám, majd ajkait ajkaimra tapasztja. lehunyom a szemeimet, és azonnal vissza csókolom, miközben a karjaiban tart továbbra is, és lassan keringőzünk.

a testem elkezd bizseregni, egyszerre önt el a hideg, és a forróság.

elválnak ajkaink, én pedig kinyitom a szemeimet.

- nem akarsz fürödni?

- fürödni? - kérdezek vissza nevetve.

calum mosolyogva bólint.

- a hajón maradt a fürdő ruhám. - mondom.

- és? szerintem ez nem akadályoz meg minket. - mondja, én pedig zavarba jövök.

a szívem ezerrel kezd el verni, és beharapom a számat. még csak ma ismerkedtél meg vele. viszont egyszer élsz, eleanor.

- tíz másodpercen belül lejár az ajánlat. - vigyorog rám, én pedig megint felnevetek.

- rendben. - suttogom. - fürödjünk.

elenged, és nem lép hátrébb, ugyan annyira közel van hozzám mint eddig.

elsőnek a nadrágját veszi le, de a fekete boxere rajta marad.

íriszei az arcomba mélyednek, és a pólója végéhez nyúl, és lassan kibújik belőle, ezzel elém tárul mesztelen mellkasa. barna, izmos hasizmai vannak, amiket úgy ahogy mondta, egy helyen tetoválás díszít.

észre veszi, hogy nagyon figyelem a mellkasát, és a tetoválását. elmosolyodik szórakozottan.

- megérintheted, ha megszeretnéd. - erre bólintok egyet zavartan. ujjaimmal lassan hozzá érek a tintához, és végig simítom rajta. gyönyörű.

calum igazából gyönyörű.

elkapom az ujjaimat, és hátra tűröm az egyik hajtincsemet. megint beharapom a számat. leveszem a felsőmet, és lassan letolom a lábaimról a nadrágomat, így már csak a fehérneműm van rajtam.

calumra nézek, és teljesen elönti az arcomat a pír a tekintetétől.

- gyönyörű vagy, remélem tudod. - suttogja.

felém nyújtja a kezét.

- együtt? - kérdezi.

- együtt. - válaszolom, és elfogadom a kezét. lehunyom a szemeimet, és elkezdünk a tenger felé futni, érzem ahogyan egyre jobban elönt a boldogság, és az adrenalin, pedig alig van rá okom.

megérzem a lábam alatt a nedves homokot, majd a tengert. a víz hideg, de most nem számít. kinyitom a szemeimet, és már lelassulunk. a lábam alól kezd már elfogyni a talaj. viszont a kezemet fogó fiúnak még leér a lába.

calumra pillantok, aki hirtelen magához húz, amit engedek. lábaimmal átkarolom a csipőjét, közben a kezeimmel a tarkójába kapaszkodok, az ő tenyerei pedig a derekamon pihennek.

így az én arcom van magasabban. közelebb hajolok hozzá, ezúttal pedig én csókolom meg őt. érzem ahogyan a nedves hajam szétterül a vállaimon, és azt is, hogy a bőröm kezdi megérezni, hogy mennyire is hideg hajnalban a tenger. de jelenleg nem érdekel.

mert tudom, hogy ezt szeretném. ezt a pillanatot, calummal, ahogyan engem csókol, és belé kapaszkodok, a számomra végtelennek tűnő tengerben.

tudom.

you are my prince + cthOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz