Dnes je středa a já nejsem jinde než-li ve škole. V 14:00hod. nám škola konečně končí. Ze školy jsem šla rovnou domů.
Vzala jsem si notebook a chtěla jsem si pustit písničky. Na hlavní stránce se mi objevil stream neznámého,aspoň mě neznámého youtubera. Jeho kanál se jmenoval „Adam Mach."
Celý stream jsem dokoukala až do konce. Adam mě zaujal svým humorem a svojí tvorbou tak jsem mu hned dala odběr. Zaskočilo mě,že má teprve 5k odběratelů. Řekla jsem si,že by si zasloužil mnohem víc.
Když už jsem se konečně odtrhla od monitoru,šla jsem si udělat večerní higienu. Však to znáte. Když jsem měla vše hotové,nachystala jsem si věci do školy a šla si pomalu lehnout.
Než jsem šla úplně spát,napadlo mě,najít si Adama na instagramu. Měl vážně nádherné fotky. Dala jsem mu follow,vypla mobil a šla spát.*RÁNO*
Ráno mi zazvonil budík. Jako každé ráno se mi absolutně nechtělo vstávat. Když jsem se konečně dokopala k tomu,abych vstala zamířila jsem si to přímo do koupelny. Později jsem se ještě nasnídala a nachystala do školy.„Adam Mach. právě vydal video"
Děláš si srandu? „řekla jsem si pro sebe". Zrovna teď? Rychle jsem rozklikla video a dokoukala jsem ho až do konce. Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem,že opět nestíhám.
Vzala jsem rychle své věci a vyběhla z domu. Naštěstí jsem přišla jen o pár minutek pozdě.
Sedla jsem si do lavice,kde na mě čekala Teri.TERI: Ahooj Niki. Kde prosimtě jsi?
JÁ(Niki): Ahooj. No,kde bych byla?
TERI: No,co tě zdrželo tentokrát?
JÁ(Niki): Ále.....Adam „a zasmála jsem se"
TERI: Kdo je ksakru Adam?
JÁ(Niki): Potom ti to řeknu jo?
TERI: Tak fájn.
Dneska ve škole mě celý den Terka otravovala s tím kdo je Adam. Vyšla jsem před školu a slyšela jsem jak na mě někdo pokřikuje.
Otočila jsem se a byla to Teri.TERI: Tak co Niki? Už mi řekneš kdo je ten Adam?
JÁ(Niki): Teri je to jen youtuber. Včera jsem na něj náhodou narazila.
TERI: Aha. Ještě jsem neviděla člověka,který by do školy přišel pozdě jen kvůlu youtuberovi.
JÁ(Niki): Právě teď ten člověk stojí před tebou. Tak už pojď. U nás ti ho ukážu.
TERI: Dobře. Už jdu.
DOUFÁM,ŽE SE VÁM PRVNÍ ČÁST ZALÍBILA❤
⭐⬇