POHLED NIKČI
Dnes máme s Teri přaspávačku. Hned,když jsme přišli domů,ukázala jsem ji youtube kanál Adama. Hned se jí zalíbil.
Pouštěli jsme si postupně všechna jeho videa a strašně jsme se u nich zasmáli.TERI: Niki? Nechceš mu trošku pomoct k těm 10k odběratelům?
Zachvíli je bude mít.JÁ(Niki): Dobrý nápad. Dáme to na insta.
*O PÁR MINUT POZDĚJI*
JÁ(Niki): Děláš si srandu? „vykřikla jsem"TERI: Co se děje?
JÁ(Niki): A-Adam „vykoktala jsem jeho jméno"
TERI: Co Adam? Tak mluv!
JÁ(Niki): „Lajknul" to a okomentoval.
TERI: Děláš si srandu? Ukaž...„a běžela za mnou"
*O TÝDEN POZDĚJI*
Dnes ráno jsem zavolala Terce,jestli nezajdeme ven. Nakonec souhlasila. Zašli jsme si do Šantovky.JÁ(Niki): Ahooj Teri.
TERI: Ahooj. Viděla jsi dnes už Adamův kanál?
JÁ(Niki): Né proč?
TERI: No koukni se.
JÁ(Niki): Co tam má?
Rychle a netrpělivě jsem vzala mobil a zapnula youtubko.
JÁ(Niki): To jako fakt Teri? On už jako má 10k?
TERI: Jako jo no..
JÁ(Niki): Tak to je něco.
Celý den jsme strávili v Šantovce nakupováním oblečení.....
Když jsem došla domů,chtěla jsem Adamovi napsat menší „gratulaci" k 10k. odběratelům. Sice jsem vůbec nedoufala,že by mohl odepsat,ale i tak jsem to zkusila. Zaklapla jsem notebook a mezitím jsem se šla osprchovat.
Když jsem přišla do pokoje šla jsem ještě chvíli na notebook.
„Omg... On vážně odepsal?!" řekla jsem udiveně. Rychle jsem mu ještě odepsala......DOUFÁM,ŽE SE VÁM I DRUHÁ ČÁST LÍBÍ❤
⭐⬇