"Uyan artık!" diye bağırdı annem."Rahat bırak beni" diye homurdandım.Üstüme çöken ağırlıkla yatakta doğruldum."Yaaa!Bulut napıyorsun?" yatağa tekrar gömüldüm."E kızım uyansana kadını deli ettin 2 saattir seni uyandırmaya çalışıyor..Hem bugün abinin sevgilisiyle tanışacaksın.Heyecanlı değilmisin?" "Hayır" deyip kısa bir cevap verdim."İyi" dedi Bulut."Ya tamam tamam hazırlanacağım" diye yanıtladım.Sonuçta abime çok değer verirdim.Üzülmesi bu hayatta isteyeceğim son şeydi.Hızla ayağa kalktım ve dolabımı açtım."Immm ne giysem acaba" "Fazla oyalanma!" diye bağırdı annem."Öfff tamam ya" Dolaptan bir kot şort ve uzun kollu bol beyaz bir bluz seçtim (Medyadaki) Merdivenlerden aşağı ikili ikili inmeye başladım."Üşümezmisin öyle?" abimin sorusuna "Hayır" diyerek net bir cevap verdim."Prensesim benim çok güzel olmuşsun" "Teşekkür ederim babacım" Ailemi seviyordum.Özellikle babam bana hep arkadaş gibi davranırdı."Oooo bu ne güzellik Arzu sultann!" Bulut anneme sevgi sözcükleri yağdırırken bende babama sarılıyor,oturuyordum."E hadi madem herkes hazırsa gidelim görelim gelinimizi"dedi babam."Ya şuna gelin demesek baba" "E oğlum en uzun ilişkin en fazla 4 gün sürüyor.Bu 2 ayı geçince şaşırdık haklı olarak."Güldüm,ama Bulut sinirlenmişe benziyordu.Ayakkabı dolabını açtım ve en rahat olan nikeları giydim."Adı neydi abicim?" "Açelya" Açelya..bu isim annemlerin bana ilk koymak istediği,sonra babamın Deniz ismini bulmasıyla koyamadıkları isimdi..
"Aaaa ismide pek güzelmiş" dedi annem."Volkann!Hadi hayatım geç kalıcaz" Babam elinde arabanın anahtarıyla geldi.Ve karşımızda duran mercedesin kapılarını açtı."O jeepten kurtulduğuna sevindim" dedi Bulut."Bence çokta sevinme" dedi annem."Yaaaaa!Baba bu araba çoook güzel!" diye bağırdım ve sıkıca babama sarıldım."Sanırım birileri arabama göz koydu." "Ee yani araba kullanmak istediğimi biliyorsun." "Mesela bir porsche alabiliriz." Abim lafa atladı."Hayatta olmaz ben senle aynı marka araba kullanmam" deyip güldü.Espiri yaptığını biliyordum.Abimde porsche kullanıyordu.Hayalimdeki araba! "Amma konuştunuz ha!Hadi binin arabayada gidelim"diye homurdandı annem.Bu ailede en sinirli kisi annemdi.Ve babam annemin bir dediğini iki etmezdi."Buyrun güzellik" deyip kapımı açtı babam."Teşekkürler" demekle yetindim ve güldüm."Haydi Bulut efendi sende Deniz'in yanına geç"Abimde yanıma oturduğunda,cok mutlu olduğumu farkettim.Çok güzel bir ailem vardı.Annem biraz sinirliydi ama bir dediğimi iki etmezdi,aslında pamuk gibi kalbi vardı,babamıda çok severdi.Babam arabayı bir kafeye sürdü."Şu sarışın olan mı?gözleri çok mavi onun." "Seninki ney?Kırmızımı" Bulut'a ters bir bakış attım. güldü."Her neyse o değil zaten güzel kızmış ama" dirseğimle omuzuna bir tane geçirdim."Yoksa şu kahverengi saçlımı?Hani yeşil gozleri olan." "Yanlış tahmin" dedi Bulut."Benden güzel çıkarsa valla yolarım o kızı"ve babam kapıyı açtı."Çok konuştunuz ininde bir masaya oturun"dedi annem."Bakın şu siyah saçlı yeşil gözlü kızı görüyormusunuz?İşte o benim Açelya'm"dedi.Adeta gözleri parlıyordu."Bence onun gözleri lens" dedim memnuniyetsiz bir şekilde.Hemen koşa koşa kafeye girdim ve gözlerim Acelya'yı aradı.Bulut'un tarif ettigine göre duvar kenarında oturan kızdı.Masaya doğru ilerlerken ayağa kalktı."Selam!Ben Deniz Derin" deyip elimi uzattım."Merhaba!Bulut'un kardeşi olmalısın.Ben Açelya Gürel" uzattığı elini sıkıp "Memnun oldum" deyip gülümsedim.Tarzı güzeldi,siyah kot pantolon üstüne göbeği açık bir bluz giymişti,ayakkabı olarakta topuklu bot.Bot olmamıştı.Arkadan abim gelip Açelya'nın belinden tutup kendine çekti ve sarıldı.Yüzümü buruşturdum."Nasılsın sevgilim?" ıığ abimin sıkıcı sevgili muhabbetleri."Denizcim duyduğuma göre 17 yaşındasın.Bende 19" "Hıhı!yanlış duymamışsın Açelya.Imm bu arada Açelya demem sıkıntı olmaz değilmi?Abla diyebilirim istersen" "Hayır alt tarafı 2 yaş kendimi cok yaşlı hissederim öyle" yalandan güldüm."Denizle bizim aramızdada 4 yaş var"Dedi abim.Bu gereksiz cümle nerden çıktı bilmiyorum.Sanırım heyecanlanmıştı."Deniz seni tanımak isterim" dedi Açelya..Benim neyimi tanımak isterdiki?Terk edilmiş,yarı yolda bırakılmış,çirkin sıradan bir kızdım.Babam öksürdü ve söze geçti."Siz anlaşmışsınız ve berabersiniz birşey söylemek bize düşmez" dedi.Annemde aynı şekilde "Kesinlikle" deyip babamın söylediklerine destek çıktı.Miğdemin bulandığını hissettim.Ve tuvalete gitmek için izin aldım.Lanet olsun bu hastalık ne zaman geçicekti.Ayaz DİNÇER,her neyse adını niye aklıma getiriyorum ki?Gereksizin teki işte.Kusmaya başladım fakat midemde birşey olmadığından uzun sürmedi.Yüzümü yıkayıp biraz rimel sürdüm ve dudaklarıma ruj sürdüm.içeri yeniden gittim."İyimisin bebeğim?" dedi annem."Birşeyim yok"diye yanıtladım."Ben acıktım,kahvaltı tabağı istiyorum yanındada latte ha birde omlet"dedim.Siparişlerimizi verdik ve yaklaşık 15 dakika sonra sofra yemeklerle doldu.Yemeğimizi bitirip uzun bir sohbete daldık.