Kafenin çıkışına yöneldiğimde,belimde bir el hissettim.Bu oydu,dokunuşları aynıydı değişmemişti."Özür dilerim" diye fısıldadı kulağıma.Kafamı çevirdiğinde mavi gözlerle karşılaştım "pişmanım" dedi ve beni duvar ile kendi arasında sıkıştırdı."Bırak beni" diye bağırdım."Eğer bırakma.."dudakları dudaklarıma kenetlendi.7 ay sonra dudaklarının tadını tekrar hissediyordum."Git!beni rahat bırak" "Seni bırakmak istemiyorum" deyip burnunu boynuma gömdü.Ondan kurtulup hızla koşmaya başladım..Ve bir taksiyi çevirdim."Nereye?" "Bebek'e geldiğimizde söyleyin lütfen tarif edeceğim" "Peki" gözümden süzülen yaşlara engel.olamıyordum.Özlemiştim evet ama..Bu doğruyla yüzleşemiyordum."Hanımefendi" "Hanımefendii!" deyip kolumu dürten taksi şöförüne baktım "Kusura bakmayın dalmışım.Düz gidelim lütfen".."Evet şimdi sola..Ne kadar oldu acaba?" "55Tl" cüzdanımdan çıkardığım 100Tl yi verdim ve "Üstü kalsın" dedim.Anahtarla kapıyı açtım ve altıda üstüde kitledim.Sonuçta bu Ayazdı..Bu evi adı gibi biliyordu ve genellikle..evett pencereler!Pencereleri kapamalıydım.Hepsini kapadıktan sonra kendimi yatağa fırlattım.Ve hızle Melodi'yi aradım."Alo Melodi,sana ihtiyacım var..Evet sadece sana"
Yaklaşık bir buçuk saat sonra kapı çaldı."İşte geldin" deyip Melodi'ye sımsıkı sarıldım."Ne oldu kelebeğim?" "Ayaz geldi Melodi" "Neee?!" gözleri kocaman açıldı."Beni öptü" "Ne yüzle ya?" "Bilmiyorum.Bu konu hakkında konuşmasak olur mu?" "Olur canım" deyip bana sarıldı."Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var" "O zaman bizde kafa dağıtırız.Beste'yi arayayım biryerlere gidelim.Ne dersin?" "Olur" diye yanıtladım."Hadi seni giydirelim" güldüm. "Yaa Melodi bana olan ilgin çok güzel ama kendim giyinebilecek yaşa geldim Biliyorsun." güldü."Ama sana kalsa bir kot pantolon bir bluzle çıkacaksın" "Hiçte bile!Ben güzel giyiniyorum bir kere" "Kötü giyiniyorsun demedim tatlım.Sadece fazla sade" "Ee napıyim kafeye giderken gelinlikmi giyeyim?" "Denizcim senle uğrasılmaz" "Hıhı" bazen çok inatcı olabiliyordum.Hatta inadım yüzünden birçok arkadaş kaybetmiştim.Hızla yukarıya çıkıp üstümü giyindim.Siyah bir elbise üzerinede asker montu ayakkabı olarakta superstarları tercih ettim.Bence gideceğimiz yere uyardı.Melodide spor giyinmişti sonucta onun üstünde siyah fırfırlı bir etek yeşil askılı bir bluz ve nike vardı.Bence şık bile sayılırdım.Aşagı indiğimde "Ve Deniz Derin yine göz kamaştırıyor" koşarak Ege'ye sarıldım."Senn ne ara geldin şapşik?" "Heyy!bana şapşik demeyecektin hani..Söz vermiştin!?" Güldüm "Unutmuşum ya pardon!" "Kafa dağıtan Ege yapmışlar!Bende çağırayım dedim.Kötümü ettim?" "Yoooo!Çokta iyi olmuş valla.Cok özlemişim deyip Egenin yanaklarını sıktım."Hazırsanız gidiyoruz deyip,aşık olduğum spor arabasının kapısını açtı..ve binmemiz icin işaret etti.Melodi öne ben ise arkaya geçtim.Ve telefonumla oyalanmaya başladım hemen anneme bir mesaj yazdım
"Melodi ve Ege tarafından kaçırılıyorum.Eve geç dönerim"
"pekala canım dikkat et lütfen"
"peki" yazıp kalp yolladım.Ardından annemde öpücük attı.Vay canına ilk defa öpücük atmıştı.Genelde sertti annem,cok nadir kalplerle konuşurduk."Nereye gidiceğimizi söyleyecekmisiniz artık?" diyerek yakındım."Imm acaba bu huysuz prensesi nereye götürsem?" "Ege!Bana prenses dersen sana şapşik deme hakkına sahip olurum biliyorsun" diyerek onu tehtid ettim."Tamam tamam!" dedi hemen sırıttım."Bence bir gece klubüne gidelim" "Ve Melodiden oscarlık bir teklif" Melodi Ege'nin omzuna vurdu."Yaa dalga geçmesene!" "Bana uyar.Ama Bestelerde gelecek degilmi?" "Hıhı gelecekler" dedi Melodi.Ege sırıttı.Melodi'nin abisini kıskandığını biliyordum.Sonuçta Beste Ege'ye aşıktı,Ege'de ona karşı bir şeyler hissediyordu tabii.
"Ya bilseydim gece klubüne uygun birşeyler giyerdim" "Aa ne var canım montu çıkar düz siyah elbise işte daha ne olsun.Hem bende sporum" deyip suratını astı Melodi,onunda şu durumdan hoşnut olmadığını anlamıştım."Neyse tamam uzatmayın" deyip güldü Ege."Siz burda takılın" deyip içeceklerin olduğu kısma gittim."Bir votka alabilirmiyim?" Barmen beni inceleyip önüme ağzına kadar dolu olan bir bardak votka koydu.Belimde bir el hissettim."Selam" dedi yabancı bir ses,"Selam" deyip elinden kurtuldum.Tam gidecektimki kolumu tuttu."Yalnızmısın?" "Hayır,Sayılmaz." Daha yeni 19una bastığını düşündüğüm çocuk kulağıma doğru yaklaştı "20 tane roket içersen yanındawan kalkacağım" "İcmezsem?" diye sordum korkak bir ses tonuyla."Korkuyormusun?"dedi. "Asla" Hem buraya kafamı dağıtmak için gelmiştim.Yani bir şey olmazdı."Yolla" dedi ismini bilmedigim genç."Rüzgar" dedi.Aklımı okumuştu adeta."Deniz" dedim.Barmen önümüze bir tepsi dolusu roket koydu."Başla" dedi rüzgar.10'a yakın içtiğimde başım dönmeye başladı ve sanırım bilincim kapanıyordu."Şimdi defol!" diye bağırdım sinirle."Tamam,tamam sakin ol.Ayakta duracak halde değilsin seni arkadaşlarının yanına kadar götüreyim" "İstemez" deyip ayağa kalktım tam düşecektimki belimde bir el hissettim."Bırak izin ver götüreyim" dedi ve arkama geçerek yürümeye başladık.Ayakta duracak halim yoktu Rüzgar'a daha fazla kendimi verdim ve Melodilerin olduğu kısmı işaret ettim."Şurdalar"..Melodilerin yanına gittiğimizde kulağıma eğildi ve fısıldadı;"Bu seni ilk ama son görüşüm olmayacak" deyip omuzumu öptü söylediklerinin etkisindeyken "Kim bu çocuk?" diye mırıldandı Melodi."Salağın teki boşversene" deyip saatime baktım 02:00 ı gösteriyordu."Bence gitmeliyiz" dedi Ege Beste'nin belini tutarak.Ne ara?Sevgililermiydi?Yoksa Ege'nin her zamanki haraketlerimiydi?
Arka koltuğa oturduğumda midemin bulandığını hissettim.Ama kusmayacaktım annemin beni kötü halde görmesini istemezdim.Gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım.