Dnes jsem jela se svou kamarádkou Maruškou (Majou) nakupovat. V jednom obchodě se mě Mája zeptala jaké byli moje začátky u koní?.
Tak jsem ji to začala vyprávět.
Byli velmi těžké, Tolik pádů, Tolik rozmýšlení jestli to vzdát nebo ne... Nevzdala jsem to!
Rychle jsem se učila. Posouvala jsem se dopředu. Až jsem uměla krok, Klus, cval tak jsem začala skákat. Prvně křížky pak kolmáky potom nějaký ten tripl a skončila jsem u oxeru vysokého 1 metr a 10 centimetrů.
Během tohoto času uběhly 3 roky a mě bylo 13.
Začala jsem uvažovat o koupi svého vlastního koně. Rodiče v tom něměli žádný problém, tak jsem začala hledat po inzerátech. Bylo tam mnoho koní, ale žádný se mi nelíbil, nebo nebyl pro mě. Už jsem přestávala věřit že nějakého toho vysněného koně najdu.
Ale jeden den "můj osudový" jsem našla inzerát s koněm který se mi moc líbil. Tak jsme se s rodíči na něho jeli podívat. Když jsme tam dojeli tak jsem byla nadčená. Kůň vypadal Ještě líp než na obrázku.Šla jsem si ho vyzkoušet na jízdárnu. A hned po prvním kroku jsem věděla že bude můj. No a tak jsem si domu dovezla koně jménem Cokies. Doma jsem mu dala přezdívku Buchta.
Mimochodem je mu 10 let.
Od té doby jsme spolu až do dnes.
Když jsem skončila s vyprávěním tak z Máji padlo jenom: Waau.
No mezi tím jak jsem vyprávěla tak jsme si v še potřebné nakoupili a vydali jsme se domu.. Mája je moje sousedka. Bydlí hned dům po náma což je super.
Kdyz jsme uze byli u našich domu tal jsme se rozloučili a kazdá šla do toho svého.Doufám že se vám první část líbila a budete se těšit na další.
Tak zatím ahoj:)
ČTEŠ
Buď já nebo on
RandomAhoj.. Tato knížka je o mě jmenuji se Karolína (Kája) je mě 15 a už od 10 chodím do jezdeckého oddílu. Po čase si koupím svého koně jménem Cokies (ale říkam mu Buchhta). Potom si najdu kluka který se jmenuje Lukáš (Luke). Luke ovšem nemá...