Hezkej kluk

3 1 0
                                    

Ráno když jsem kolem osmé hodiny vstala tak jsem se koukla do kalendáře co je dnes za den. Je neděle, „bezva" křikla jsem. Hned po tom jak jsem se převlékla z pyžama jsem se šla násnídat. Rodiče už byli u stolu „čau" řekla jsem, „dobré ráno, Karoli" řekla máma, „dobré ráno" dodal táta. K snídani byli míchaný vajíčka.
Jak jsem dojedla tak jsem naházela nádobí do myčky. Hned potom jsem se vydala za Buchtou. Nakrmila jsem ho, vyčistila, nasedlala a jeli jsme na vyjíždku.
Kdyz jsme se vrátili tak jsem Buchtu zavřela do výbehu a šla jsem domů se převléci a naobědvat. Uz bylo třičtvrtě na dvě a já jsem ve dvě mela sraz z Májou. Takze jsem se nachystala a šla jsem. Kdyz jsme se s Májou pozdravily tak jsme se vydaly do parku. Povídaly jsme si o všem možném. V parku jsme se posadili na lavičku. Najednou kolem šel opravdu moc hezkej kluk.
Já s Májou jsme se na něj dívaly z otevřenou pusou. Kdyz byl těsně u nás pozdravil a zeptal se kudy se jde do kina. Ja jsem okamžitě taky pozdravila a řekla jsem kudy se jde do toho kina. Když se Maja vzpamatovala tal se ho zeptala jak se jmenuje?. On řekl že se jmenuje Lukáš Dokoupil. Jak dořekl své jméno optal se na naše. Já jsem řekla Karolína Přikrylová a Mája Marie Zemánková. Lukáš se pousmál a řekl že už musí jít. Tak jsme se rozloučili a on odešel. Potom jsme se s Majou o něm bavily jak je užasný ale v tom zavolala moje mamka ať jdu dom. Tak jsme se zvedly z lavičky a vydali se domů. Před naším domem jsme se rozloučili a já šla dovnitř.
Doma jsem si ho hned našla na Facebooku a poslala jsem mu žádost. On žádost potvrdil. A začali jsme si psát. Když bylo půl 10 večer tak jsem se šla vykoupat a už jsem si šla lehnout, protože se jde zítra do školy.
Napsala jsem Lukášovi dobrou a položila mobil na stůl. Za chvíli jsem ušla.

Doufám že se vám další čast líbila a budu ráda za každý  hlas,koment či sdílení.
Tal ahooj a u další části:)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Buď já nebo on Kde žijí příběhy. Začni objevovat