1.Část-Začátek

16 4 0
                                    

            Dnes ráno jsem byla probuzena mim budíkem, který mě probudil v pět hodin ráno. Každý mé ráno začíná špatnou snídaní a hygienou a poté následuje velice těžká věc, což je vyplížení se z domu aby mě nikdo neslyšel.  Byla středa a to znamenalo, že jsme měli školu už  od sedmi. Vždy se mi chce brečet když jí vidím. Chodím na multimediální střední školu. Jediné co mě drží na nohou tak jsou moje dvě kamarádky Naty a Nikča. Nemohla bych to být já aby se mi někdo nelíbil. K nám na školu chodí  jeden nádherný kluk ze čtvrtého ročníku. Vždy když projde kolem mě nemůžu z něj zpustit oči. Za to on si jen všímá mé kamarádky Natky, která svádí každého druhého. Nikdo neví, že jsem do něj  zamilovaná, ale tak do koho já zamilovaná nejsem. Asi po třetí hodině kreslení za mnou přišla kamarádka Nikča, že má v sobotu tohoto týdne volný dům a chce uspořádat party. Samozřejmě jsem jí řekla ANO, protože je strašně populární po celé škole a já jsem o proti ní jen jehla v kupce sena.

          Po škole jsem šla rovnou domů, kde mě čekala moje ,,dokonalá,, rodina. Takže moje nervy byly ještě víc v háji než ve škole. Už jsem si přála až je sobota abych se mohla pořádně opít a na nic nemyslet. Dny uběhly jako voda a byl pátek po škole. Nikča mi dala všechny informace v kolik mám přijít a kdo tam všechno bude. Strašně jsem se těšila, protože pozvala i toho mého vysněného kluka ze čtvrťáku, Jirku. Když jsem dorazila k Nikče domů koukala jsem kolik lidí tam bylo. Nevěřila jsem vlastním očím. Vešla jsem dovnitř a tam začalo největší drama mého života. 


Tak moje první část je na světě. Doufám, že se vám bude líbit i druhá. :)

TELL ME TRUTHKde žijí příběhy. Začni objevovat