*1*

9 0 0
                                    

" Adım Sevda GÜL . Kardeşim yok . Annem  ben doğarken vefat etti . Babamın kim olduğunu , ne yaptığını bilmiyorum . "

" peki . Yanındaki tanıtsın kendini "
" Adım Buket . Annem babam kim bilmiyorum .  Kardeşim dediğim tek kişi Sevda . Sevdayla yurtta oda arkadaşıyım . "

Çok sıkıcı gecen lisenin ilk gününde ve ilk dersinde en  son sıra bize  gelmesiyle teneffüs zili sonunda çalmıştı .

" Sevda "  diye fısıldayan Buket'e dönüp   " ne "  dercesine  başımı iki yana salladım .

"  Orta sıradaki son sıraya baksana bi "

Buket in beni yönlendirmesiyle arka sıraya baktım . Ve karşımda bir adet mavi gözlü yakışıklı bir çocuk gördüm . Gözlerini bana dikmiş tip tip bakıyordu . Bay ukala . Böyleleri de kendisini dünyanın en çekici çocuğu sanıyorlar ya . HAH ! İŞTE O AN ÖLÜYORUM .

" Eee nolmuş ? "

" Görmüyor musun sana nasıl baktığını kızım "

" Açık  konuş Buketciğim "

" Buraya geliyor  " diyip çocuğa ters ters gülümseyen Buket'in ardından başımı diğer yana çevirdim .

" 0,7 ucunuz var mı ? " Bu neydi şimdi ?

" yok "  diyip önüme döndüm . Onu umursamayarak kulaklığı takıp son ses müzik dinlemeye başladım . Sinirlenmiş olacak ki bir adım atıp gidecekken geri geldi . Ne olduğunu anlamak için ona bakarken ellerini kitabımın üstündeki UÇ KUTUMA  götürdü . Içinden 1 tane aldıktan sonra kalemine geçirdi ve kitabımın üstüne " çok tatlısın ! " yazıp  uzaklaştı .  Bari yazın güzel olaydı da keyif alaydık şu yazdığından !

Ama ben durur muyum ? Bekle beni Bay ukâla Sevda geliyor .

Kendi sıramdan kalkıp onun sırasına gittim ve sevimlice yanına oturdum . Allah var yakından daha yakışıklıymış . Saçlarını kahve sanırken kızıl olduğunu görmüş oldum böylece .

" Yaşşça bizden büyük gibisin "

" Öyle  "

" kaç yaşındasın "

" 17 "

" Oha . Ah pardon "

" 2. Yılımı okuyorum 9. Sınıfın . Birde 1 yıl erken yazdırıldım küçükken  okula "

" Adın ne "

" Selçuk Erhan Beyoğlu  . Sen ? "

O ismini söylerken gülmeye başladım . Ya da Buket'in dediği gibi anırmaya .

" Komik  olan ne ? "

" ismin "

" hmm . Nesi varmış ? "

" Ezberlemem zaman alacak "

" İsim hafızam yok diyorsun yani . O zamaaan  - yanağımı öpüp geri çekildi -  şimdi daha iyi hatırlarsın "
Bu çocuk daha benim kim olduğumu bilmiyor . Oğlum hiçbirinizi sevmiyorum hemde hiçbirinizi .

Ders zili çaldıktan sonra bay ukalanın isteği üzerine  çıkışa kadar  onun yanında kaldım . Çıkış zili çalmasına 5 dk kala  numaramı istedi . Verdim mi ? Tabi ki de verdim . Bende onunkini istedim ve o da bana verdi  .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEViyor musun BENİ ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin