Seara, după ce ajung acasă, ma gândesc la Martin . El este sufletul meu!
Când scriam temele,ma gândeam la Martin , si pe caiet am desenat o inimă ca sa îmi amintească de el...
A venit si luna 5 de scoala , totul era distractiv la scoala de dans . Martin era din ce in ce mai drăguț cu mine si mereu ne țineam de mana .
Eu mereu ma aranjam ca sa il vad pe el.Zilele treceau, iubirea dintre noi crestea si rasarea ca o floare.Martin in fiecare zi imi aducea un trandafir rosu.Ce poate fi mai frumos ca iubirea.
În fiecare week-end mergeam si ne plimbam cu bicicletele prin oraș.
Mama ma ducea la scoala mereu si dupa mergeam singura la scoala de dans care era putin mai departe . Ma intalneam cu Melisa si dupa cu Martin iar impreuna mergeam la ore. La aceasta scoala ma simteam in largul meu,eu cea relaxată nu cea stresata.
Prima oră aveam dans interpretativ cu doamna Junily si domnul Gotdyn care ne învățau dansuri în doi . Eu cu Martin eram evident parteneri si dansam foarte mult împreună.
El era si in echipa scolii de fotbal si mereu purtam geaca lui de piele la meciuri ca sa aduca noroc . Si el venea la spectacolele mele de dans la care el nu mai participa .
Martin mereu ma ducea acasă după ore si mie mi se părea ca el este cel mai bun prieten din lume.
El mereu ma astepta langa masina pana plecăm de la ore care mai aveau prelungiri.
Multe fete erau geloase pe mine pentru ca eram împreună cu Martin , au mai fost apuse lucruri ne adevărate despre noi ca sa ne despartă dar nici unul dintre noi nu credea ce se auzea despre celalalt. Iubirea noastra era de nedescris, ne iubeam nespus de mult si orice ar spune lumea ,nu ne puteau despărți.
Ziua următoare Martin vine si ma ia de la scoala, este un gest foarte frumos. In drum spre scoala Martin îmi spune :- Buna, iubita!
- Hei, dragă!
- Hei, după ore vrei sa mergem in oras?
- Da!
Martin ma ia de mana pana ajungem la scoala si eu eram foarte fericita . Am mers la ore tot tinandune de mână si toata lumea se uita la noi foarte ciudat si ma simteam stanjenita, ma gândeam ce este in neregulă cu mine sau ce are Martin . Eu incep sa merg mai repede tinandul pe Martin de mana . El ma vede ca ma simt ciudat si îmi spune :
- Jess, ce se întâmplă?
- Ma simt ciudat!
- De ce , te simti ciudat cu mine?
- Nu, chiar deloc!
- Atunci de ce?
- Mi se pare ca toți se uita ciudat la noi!
- Nu îi băga în seamă!
- Bine!
Martin ma calmează si încrezătoare merg cu el de mana. Toți de pe holuri se uita mai ciudat la noi . Eu nu înțelegeam de ce se uita ciudat la noi. În cele din urma Martin merge la clasa lui si eu merg langa Melisa care este aproape. Ea imi spune :
- Hei, ai auzit zvonul?
- Ce zvon?
- Sa auzit că Martin vrea sa te părăsească! Dar sar putea sa fi lansat acest zvon fetele geloase!
- De ce ar fi geloase pe mine?
- Jess , esti cu cel mai frumos baiat din scoala si esti foarte frumoasa.
- Astea nu sunt motive ca sa fi gelos!
- Atunci spunele si lor !
- Noi ajungem in clasa si începem prima ora. Ora trece repede si in pauza eu cu Melisa mergem afara si eu il vad pe Martin .
Mă uit la el cu un zâmbet mare si frumos si merg langa el. Ajungand lângă el in spun:- Hei, ai auzit zvonul?
- Despre ce vorbesti ?
- S-a auzit că vrei sa te despărți de mine? Este adevărat?
- Nu, sigur că nu , cum să ma despart de tine, te iubesc!
- Si eu !
Martin ma calmează si eu merg langa el si o fata geloasa se uita foarte urât la noi . Eu îi spun lui Martin:
- De ce se uita ciudat fata acea?
- Este Sarra ,o fata geloasă pe aproape toată lumea . Asa este ea!
- Se spune ca ea a lansat zvonul!
- Ea asa face !
- Sper că nu o sa ne despartă!
- Stai linistită, peste dragostea noastra nu o sa treacă nimeni si nimic.
- Da, asa sper!
Noi mergem in clasa ca sa începem a doua ora . In timpul orelor eu mă gândeam la Martin si orele treceau foarte repede. La sfarsitul programului Martin ma duce acasa .
El in fiecare zi imi dădea un trandafir rosu pe care il puneam in camera mea si aceasta era plina de parfumul iubiri noastre. Trandafirii colorau camera mea si mereu mă gândeam la Martin când îi priveam.
Poate nu realizăm ce iubit bun am si poate de aceea Sarra este geloasă pe dragostea noastra. Dar intr-o zi va găsi si ea pe cineva care să o iubească neconditionat....