Del 18

8 1 0
                                    

"Kan vi dra nå?" Spør jeg ivrig. "Ok da" sier mamma. Før jeg kunne dra måtte jeg opp og hente mobilen min. Men da jeg fant den hadde jeg fått en beskjed... "Det er nesten ingen som kunne komme ned til ungdomsskolen så vi dropper det. Hilsen Helena" leste jeg får meg selv. Jeg ble lott irriter skjenner jeg men jeg ble samtidig drit skuffa! Jeg gikk ned trappa med ett skuffet blikk. "Er det noe som hat skjedd?" Spurte mamma. "Jeg fikk beskjed av Helena at det ikke blir noe tur allikavel ned på ungdomsskolen.". "Det var da dumt" sa mamma og ga meg en klem.
"Men vil du at kanskje vi to skal finne på noe istedenfor eller?" Spør mamma. "Ja hvorfor ikke. Men hva skal vi finne på da?". "Vi kan dra på shopping tur til Kuben f.eks?" Sier mamma. "Vi kan jo dra på shopping? Men stenger det ikke snart da?" Spør jeg. "Nei ikke i dag, siden i dag er det nattåpent." Sier mamma.
"Greit skal vi dra med en gang da eller?" Sa jeg.
"Ja, skal du ha på noen andre klær eller skal du sminke deg eller noe sånt?"
"Ja, også må jeg finne penger" sier jeg.
"Ok hver kjapp da" sier mamma.
"Jada" sier jeg og løper opp trappa.

-------------------------------------------------------
Håper dere likte denne delen🥑
Og sry får at jeg ikke har skrevet på en stund🙌🏻
Men vis dere leser den forrige delen min så får dere noen få beskjeder men det bestemmer dere selv❤️

Ungdoms tiden!Where stories live. Discover now